|
Kalibrering af LG OLED55B6V - tydelig forskel? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg kalibreret mit tv, Thomas er en super fin og kompetent fyr og det er rart nu at vide at mit nye, dyre TV yder det maksimale det kan i min stue. På trods af at jeg kørte med indstillinger hentet fra nettet, var der rigtig meget at hente igennem kalibreringen. Thomas viste mig også resultaterne fra flere kalibreringer som han har lavet på identiske TV og der er signifikant forskel på de indstillinger har skal sætte for at få det ønskede resultat. Dette bekræfter mig i at man IKKE kan bruge indstillinger for hvid balance fundet på nettet, der er man lige så godt tjent med standard indstillingerne. Alt i alt er jeg super tilfreds med at have brugt 1500,- på dette
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Stort tilløk med det, du har haft samme oplevelser som jeg - også omkring Thomas, han gør bestemt én - en hel del klogere
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Fantastisk og tak fordi du tog dig tid til at fortælle om din oplevelse. Jeg har nu bestilt Thomas til at kikke forbi mig |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |