|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej p-HD,
Måske en lille forretningshemmelighed ![]() TC sælger i hvert tilfælde kun kalibrerings-DVD'en DVD Video Essentials (blot til info - hvis du ikke skulle have set at TC har dem til salg). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Så har jeg fået Test-DVD'en fra www.peterfinzel.de Det var nemt nok. Inde på hans side kan man bestille den. Man betaler ikke noget der, og skiven kommer bare med posten. Der ligger en regning med i pakken på 21,80 euro. Den skal betales med bank-overførsel (EU betaling). Min netbank tager et gebyr på 20 kr. for den type betalinger. Så den samlede pris på DVD'en blev ca. 185 kr. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Otto: Tak for et godt og informativt arrangement - det gav virkeligt noget at tænke over! Jeg har bestilt et 37pf9731 og vil have det ISF kalibreret det på et tidspunkt, men står og skal flytte samt anskaffe mig en ny dvdafspiller, så jeg vil lige vente lidt. Jeg har bestilt DVE til at udføre en "gør-det-selv kalibrering" indtil jeg får produktet ISF kalibreret. Jeg synes, at den "Monster/ISF HDTV Calibration Wizard DVD" du viste under arrangementet også var brugbar ved en "gør-det-selv kalibrering", men findes den kun i en NTSC format og er det overhovedet et problem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |