recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrerings-arrangement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKalibrerings-arrangement

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2006 kl. 13:51
Hej p-HD,

Oprindeligt skrevet af p-HD p-HD skrev:

Hvad er det så for en anden skive du bruger, om man må være så fri at spørge ind til det?

Måske en lille forretningshemmelighed (eller ikke kommerciel DVD?)

TC sælger i hvert tilfælde kun kalibrerings-DVD'en DVD Video Essentials (blot til info - hvis du ikke skulle have set at TC har dem til salg).

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 18:34

Hej Alle

Så har jeg fået Test-DVD'en fra www.peterfinzel.de 

Det var nemt nok. Inde på hans side kan man bestille den. Man betaler ikke noget der, og skiven kommer bare med posten.

Der ligger en regning med i pakken på 21,80 euro. Den skal betales med bank-overførsel (EU betaling).

Min netbank tager et gebyr på 20 kr. for den type betalinger. Så den samlede pris på DVD'en blev ca. 185 kr.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2006 kl. 07:57

Otto:

Tak for et godt og informativt arrangement - det gav virkeligt noget at tænke over!

Jeg har bestilt et 37pf9731 og vil have det ISF kalibreret det på et tidspunkt, men står og skal flytte samt anskaffe mig en ny dvdafspiller, så jeg vil lige vente lidt.

Jeg har bestilt DVE til at udføre en "gør-det-selv kalibrering" indtil jeg får produktet ISF kalibreret. Jeg synes, at den "Monster/ISF HDTV Calibration Wizard DVD" du viste under arrangementet også var brugbar ved en "gør-det-selv kalibrering", men findes den kun i en NTSC format og er det overhovedet et problem?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu