|
Kamera med HD-video? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 09:39 |
Dog skal man være temmelig kritisk, når man ser "So Ein Ding...", da det ikke er et super seriøst program/test! Og ofte kommer Nokilaj med direkte faktuelle fejl.. M.v.h. |
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 09:48 |
Ja særlig seriøs kan man ikke tage ham men en ting er sikkert ham siger hans ærlige mening. Men er det ikke noget fra Apple er det som regel noget lort.
Redigeret af klander - 23-Oktober-2009 kl. 09:48 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
Mokuer
Super bruger Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 10:01 |
enig. jeg har set so ein ding en del gange. Han anmelder mange fede ting. Men hans vurdering er jeg ofte meget uenig i. Men TZ7 scorer højt i mange test. (f. eks. hos mydigtalphotos.dk) deres 'punch-line' rammer vist mine behov ret godt: Jeg tør ikke tøve med at kalde Panasonic Lumix DMC-TZ7 for et af markedets absolut bedste kompaktkamera, og er man på udkig efter et kompaktkamera med god zoom og HD video – så bør man seriøst overveje Panasonic Lumix DMC-TZ7.
|
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |