recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan det passe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan det passe?

Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2011 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Det du så bare skal huske er at du når du ser 3D film så vil du ikke også kunne få HD lyd :-(
TOTALT selvmål fra Sony!!!

Ja det er da også for ringe, at de ikke valgte hardware som ikke fandtes da de opfandt den pokkers ps3LOL
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 02:02
Trådstarter@, overskrifter som din som ingenting fortæller er røvirriterende.. og spilder manges tid.

Redigeret af RuzzFrog - 15-Januar-2011 kl. 02:08
Til top
Tvixen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Sted: Sjælland
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 03:56
Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Kan det passe at hvis jeg køber en PS3 kan jeg opdatere firmware og bruge den til at se 3D bluray fra? Jeg overvejer at købe en Samsung 3D tv inden mnd. udgang for der følger så film og briller med, men istedet for at købe en 3D bluray afspiller kan man vel ligeså godt købe en PS3 hvis ovenstående holder vand!?!

Ja det kan godt passe. Sony vil dog ikke garanterer at det virker på andre end deres egne TV.
Men mon ikke det gør Wink

Redigeret af Tvixen - 15-Januar-2011 kl. 05:05
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live
IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 13:46
Det er da et selvmål... De har da fundet en løsning på at kunne køre 3D, så må der da også kunne findes en løsning på hardware problemet... Det er vel kun et spørgsmål om at kunne købe en speciel splitter eller lignende... Men hvis man ikke satser på det er det jo ligemeget. Jeg vil vove at påstå at går man op i om en film er i 3D går man også op i at lyden er i HD og ikke alm. 5.1. Det er jo ikke Fru Jensen der køber et 3D tv, men typsik nørder der vil have det hele med... Fru Jensen køber måske først et om 10 år.... Hvis det da er blvet alle mands eje og ikke bare en gimmick...
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Det er da et selvmål... De har da fundet en løsning på at kunne køre 3D, så må der da også kunne findes en løsning på hardware problemet... Det er vel kun et spørgsmål om at kunne købe en speciel splitter eller lignende... Men hvis man ikke satser på det er det jo ligemeget. Jeg vil vove at påstå at går man op i om en film er i 3D går man også op i at lyden er i HD og ikke alm. 5.1. Det er jo ikke Fru Jensen der køber et 3D tv, men typsik nørder der vil have det hele med... Fru Jensen køber måske først et om 10 år.... Hvis det da er blvet alle mands eje og ikke bare en gimmick...

Det er da slet ikke et selvmål. Da den blev lanceret, var der nok ikke taget 3D med i bereningerne. Den er lidt hardware begrænset
Er da trods alt en ekstra bonus, at den har kunne opdateres til at afvikle 3D. Dog uden HD lyd spor, men så får man da et indblik i hvordan det kan se ud.

Hvis man går op i 3D. Køber man en dedikeret afspiller, feks Oppo'en
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Det er da slet ikke et selvmål. Da den blev lanceret, var der nok ikke taget 3D med i bereningerne. Den er lidt hardware begrænset
Er da trods alt en ekstra bonus, at den har kunne opdateres til at afvikle 3D. Dog uden HD lyd spor, men så får man da et indblik i hvordan det kan se ud.

Hvis man går op i 3D. Køber man en dedikeret afspiller, feks Oppo'en

+1 Thumbs Up
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 15:53
Det passer jo ikke... Der fidnes da en hel del mennesker der har købt deres PS3 netop for at kunne afspille alt på en maskine. Det er mere spiseligt for hr. og fru DK at købe en PS3 der kan det hele fremfor derudover også at skulle købe en Oppo (som måske kun 15% af befolkningen ved hvad er).

Det handler om at gøre det let tilgænegligt for forbrugeren for at få dem med på vognen... Derfor synes jeg det er et selvmål hvis der ikke kommer en eller anden form for ekstra tilbehørs køb... PS3 har netop altid slået på at den kan alt... Jeg er helt klar over at de ikke har kunnet vide det da den blev lanceret, men det her er altså helt almindelig produktudvikling som i mange andre brancher... Der er intet odiøst i det jeg skriver.

men det kan selvfølgelig også være de har nået at rette det til når (hvis) der kommer en PS4.

Redigeret af Strange - 17-Januar-2011 kl. 15:54
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 16:24
jeg synes det er for dårligt at min Sony S-360 BD af spiller ikke kan afspille 3D, de må da komme med en speciel-ekstra-dims-firmware-splitter-feature.

Ironi kan være brugt :-)
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af RuzzFrog RuzzFrog skrev:

Trådstarter@, overskrifter som din som ingenting fortæller er røvirriterende.. og spilder manges tid.

+1, havde selv tænkt på et indlæg som dette, men havde nok brugt ordet træls Wink
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 18:30
Lige pludselig kan jeg godt forstå meningen med Strange's nick...Wink

BORING!
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 18:31

Undskyld.... mange gange undskyld for min dårlige formulering. Det er tydeligt, at du har ordet i din magt. Må jeg foreslå, at du ikke læser de "røvirriterende" tråde. Du kan tydeligvis kende dem ud fra overskriften, så det skulle vel ikke være svært Wink
Mvh.
Baloo55
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af baloo55 baloo55 skrev:

Undskyld.... mange gange undskyld for min dårlige formulering. Det er tydeligt, at du har ordet i din magt. Må jeg foreslå, at du ikke læser de "røvirriterende" tråde. Du kan tydeligvis kende dem ud fra overskriften, så det skulle vel ikke være svært Wink

OT:

Med al respekt, så må du vel indrømme at en overskrift i retning af " kan ps3 virkelig afspille 3D blu-ray" ville gøre det nemmere for de venlige brugere der ikke har kendskab til PS3 at styre uden om, eller for de der har, at vælge at læse tråden.

Ikke alle læser alle tråde på sitet, you know? Wink

( det værende sagt, så billiger jeg bestemt ikke brugen af "røv-irriterende"....)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu