|
Kan en Chromecast reelt erstatte et SmartTV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, jeg har kun prøvet med DR tv og den virker men man kunne da godt forestille sig at det var anderledes ved de andre.
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Vi gerne bekræfte at du IKKE kan lave skærmspejling på HBO Nordic med chromecast.
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Tak for alle svarene. Jeg er ikke på så tit, sorry så fik ikke chance for at svare nu.
Indlæggene bekræfter at det indtil videre giver mest mening for mig med en Chromecast, da jeg kører US netflix m.m. i stuen. DRs programer har jeg en stueantenne til og det fungerer fint. ![]() Redigeret af rumguf - 01-August-2014 kl. 14:23 |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Chromecast er en smule besværlig at sætte op til US Netflix - blot så du er opmærksom på det. Den reagerer ikke med det normale DNS-trick.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Jeg ville bruge DK netflix på Chromecast. Har US netflix på min PS4 (i stuen). Behøver ikke have det i soveværelset også. Det var ment som et ekstra TV og vil givetvis ikke blive brugt dagligt
![]() |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
http://blog.laptopmag.com/6-ways-android-mini-pcs-beat-google-chromecast?slide=3
man skal lige huske på at android ikke understøtter tv2 play fuldt ud
Har selv en minix neo x8 h - den er kanon https://www.youtube.com/watch?v=kBq8UvC2Zuw |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Niller55.
Den artikel er jo over et år gammel nu, kan hvert fald afspille alle mine film/serier på Chromecast nu igennem Plex med surround. Rocketplayer har CC support alt mp3 kan afspilles igennem den. Spotify virker også hvis man spejler sin telefon. Deezer mener jeg har fået CC support. Ved der er flere spil som også virker efterhånden. Men når alt dette er sagt, så vil CC sikkert altid mangle features som kan fås med android mini pc. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
JordanDK - Man skal dog være opmærksom på, at den ikke kan æde True HD eller nogle former for DTS. Den klarer dog DD+. Eller sådan var det i hvert fald for nogle måneder siden. Har ikke forsøgt siden.
Men lige nu, ville jeg vælge en CC over en Android-stick. Hvis det skal være fuldblods Android, så ville jeg vente til Android TV.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Nagash det er stadig det samme endnu, plex transcoder til HE-AAC 5.1 for at surround virker. Dog betyder det ikke så meget til soveværelset hvor vi kun har stereo eller jeg ser film med høretelefon.
Tror også Android tv bliver spændende. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er også soveværelset jeg bruger den til PLEX i, så er helt enig her. I stuen bruger jeg den kun til Netflix og Viaplay, mens jeg bruger en HTPC med XBMC til mine egne film og serier.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |