recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke afspille YouTube på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke afspille YouTube på Apple TV

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke afspille YouTube på Apple TV
    Sendt: 17-December-2020 kl. 08:11
Jeg kan ikke længere afspiller videoer på mit Apple TV gen. 4.

Alt er opdateret og jeg har også slettet YouTube appen og installeret den igen. Har også nulstillet mit Apple TV.

Hvis jeg tage strøm stikket ud af Apple TV i ca. 30 sekunder, kan jeg være heldig og kan afspiller videoer på YouTube igen.
Men det er kun ind til jeg slukker på mit Apple TV eller vælge og se TV2 i en periode og derefter og vende tilbage til YouTube igen, så er den gal igen.

Andre som oplever det samme?
Morten
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 09:37
Ingen problemmer her med YouTube på mit ATV4.
Hvordan oplever du problemmet?
Crasher app'en, eller vil den bare ikke starte en valgt video?
Kan du afspille YouTube med andre enheder på samme netværk?
Mvh Jesper
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 12:47
Se ved hæftet billede. Sådanne ser skærmen ud når jeg forsøger og sætte en video igang.

Har ingen problemer med at afspille YouTube på netværket. YouTube virker fint fra andre computere i husstanden.

Morten
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 14:29
Hvis du har DR TV appen, så prøv at slette den, og installere den igen.
Den har en fejl så den efterhånden fylder al hukommelsen på Apple tv. Det går ud over andre apps.


Redigeret af Brixen - 17-December-2020 kl. 14:30
Venlig hilsen
KB
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 15:51
Hjælper ikke.

Morten
Til top
Flores Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-December-2020
Sted: Kjul
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flores Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 09:18
Jeg har samme problemer, og får også vist det samme fejlbillede. Det har stået på i en måneds tid.
Nu er jeg så heldig at have en ekstra Apple tv på min 1. sal. Her er der ingen problemer.
Så jeg kan med 99,9% sikkerhed sige at fejlen ligger i dit Apple tv. jeg har selvfølgelig prøvet at bytte dem, men fejlen følger med. Jeg har prøvet med en ny ip-adresse uden virkning.
Næste skridt må vel være at kontakte "Apple" 
Til top
Flores Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-December-2020
Sted: Kjul
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flores Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 10:11
Har netop været i kontakt med Apple Support.
Vi har gået det hele igennem uden at finde en løsning. 
Næste skridt er at kontakte Youtube support.(Mellem jul og nytår) Hvis de siger OK fra dem, vender jeg tilbage til Apple support.
Jeg har fået et sagsnummer fra Apple.
 
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 10:26
Tak for svar og rart at vide jeg ikke er den eneste som har problemet.Tongue

Hvilken adresser kontakter du henv. Apple og YouTube på? Smile


Morten
Til top
Flores Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-December-2020
Sted: Kjul
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flores Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 10:53
Apple support tlf. 80249625. God behandling. Vi prøvede alt, hvilket han bekræftede, men desværre uden løsning. Supporteren ville gerne at jeg kontaktede Google Support tlf. 33702600. Hvis de melde ok fra deres side kunne jeg kontakte Apple Support igen med det medsendte sagsnummer.

I Google support kommer jeg igennem flere sluser. De henviser til support på der homepage. Måske du kunne prøve på GoogleBig smile
Lige nu kl. 10:40 virker det hele igen. Måske også hos dig?
  

Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 11:03
Hej igen.
Det virker ikke hos mig lige nu, men har også oplevet perioder i går hvor det virkede. Det virker som vinden blæser :)

Mht. Google har jeg anmeldt problemet via nettet for 2 uger siden og deres support hjemmeside omhandler ikke problemet med Apple TV. Har også prøvet på Apple Forum men får igen feedback der.

Jeg prøver og ringe til Apple nu tror fejlen ligger i Apple TV'et siden du ikke har problemer med dit andet Apple TV :)
Morten
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 13:20
Har talt med Apple support.

Han sagde jeg skulle nulstille Apple TV igennem min computer via iTunes. Han sagde jeg skulle bruge HDMI kabler til at gøre det med, men det virker ikke.
Jeg kan så læse via Apple Support forum at det er med et USB-C-kabel man skal bruge. Sådanne et kabel har jeg ikke lige. Se link her. https://support.apple.com/da-dk/guide/tv/atvbf9db0a52/tvos
Morten
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2020 kl. 15:18
OPDATERING:

Jeg har prøvet og opdatere Apple TV igennem min computer, som Apple Support anbefale.
Det hjælpe så heller ikke Ermm

Det virker som om at Apple TV ikke vil smide tidligere opdateringer væk, men hente tidligere opdateringer ind igen. For når jeg nulstiller mit Apple TV gendanner Apple TV min tidligere version, hvilket jo er underligt Wacko 
Morten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu