|
Kan ikke afspille YouTube på Apple TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Flores
Ny bruger Oprettet: 23-December-2020 Sted: Kjul Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er mystisk. Det lyder også usandsynligt at vi skulle være de eneste med dette problem.
Er du betalende for YouTube, eller bruger du den gratis version med reklamer. Jeg har sendt en fejlrapport til YouTube. Ikke fordi jeg tror at det er deres problem, men så har jeg fulgt anbefalingerne fra Apple. Lad os holde gryden i kog og se hvad der sker.
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige talt med en Supporter igen fra Apple. Han mener fejlen ligger hos YouTube. Men han ville oprette en rapport på det og det ville blive undersøgt om der kommer flere meldinger ind. Jeg fik en sagsnummer jeg kunne vende tilbage på, hvis fejlen ikke retter sig over julen. Jeg kommenterede over for ham "at jeg skrev sammen med en, som havde to Apple TV'er" og hvor det godt virkede på det ene enhed, som du skrev tidligere. Dette havde han lidt svært ved at kunne forklare, hvorfor det så virker på den ene enhed. Jeg bruger gratis version med reklamer. Jeg er selv YouTuber og har lige tjent mine første kr. 12,-
|
|
Morten
|
|
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også problemer med, at videoer ikke loader. Og det er vel at mærke på begge mine Apple TV, hhv 4 og 4K. Jeg har dog ikke rigtigt gjort noget for at undersøge problemet nærmere, da jeg benytter den medfølgende Youtube app på selve tv'et, da disse jo understøtter den høje opløsning.
Det er kun Youtube app'en, som jeg har problemer med. Alle andre streaming apps virker upåklageligt. Hvilken DNS udbyder bruger I? Mon det kan have noget at sige, at man har ændret den? Jeg bruger cloudflares (ændret i router).
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Waao i Kerteminde. Men har aldrig haft problemer før. Først inden for den sidste uges tid er det begyndt og drille.
Redigeret af arnely - 23-December-2020 kl. 17:56 |
|
Morten
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , jeg har også oplevet det et par gange , ATV4K. Afbrød og tilsluttede strømmen , det hjalp hver gang...
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Har jeg også prøvet det er kun en kort periode så går det galt igen. Har også slettet App'en og lade være med at logge ind på min konto, så virker YouTube også i en kortere periode og så går det galt igen. Apple mener fejlen ligger hos Google(YouTube) Kan anbefale at så mange melder fejlen ind, som mulig, til Apple. Som support sagde, jo flere som melder ind, kan give anledning til at Apple kontakter Google (YouTube).
|
|
Morten
|
|
Bla Blasen
Bruger Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ingen problemer på min AppleTV 4K med 32gb.
Jeg har lagt mærke til at YouTube nu kan vise 4K videoer. Tildligere var de kun 1080, selvom de var angivet til 4K. Nu er de i 4K - dog ikke en enkelt live stream jeg startede igår. Den var i 4K når man senere ville se optagelsen. Ved ikke om 4K i YouTube kan give problemer på de ældre Apple tv? Har I prøvet at reducere opløsning til 1080?
Redigeret af Bla Blasen - 25-December-2020 kl. 20:41 |
|
Panasonic TX 65GZ960e
Yamaha RX-A740 |
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor reducere du opløsningen til 1080?
|
|
Morten
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man nulstiller YouTube app'en kan man afspiller videoer uden problem. Problemet kommer først når man logger ind på sin konto - underligt
|
|
Morten
|
|
Flores
Ny bruger Oprettet: 23-December-2020 Sted: Kjul Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder og nyder musikken på mit login på Toutube, uden problemer. Men i samme øjeblik vi skifter over til konens konto på Youtube så er fejlen der igen.
Jeg begynder at tro på at fejlen ligger ved Youtube "Google" Men her har jeg anmeldt fejlen dog uden respons. Hvad gør vi nu.?😩 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |