|
Kan ikke få back-up harddisk til at virke |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 16:58 |
|
Har sat en Verbatim 320 GB til med usb og kørt den præ-installerede NERO software. Har herefter kopieret et antal filer og billeder efter forskrifterne, men den ext harddisk er TOM
![]() What to do?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan lige tilføje at harddisken er formatteret fra ny i FAT32 og der ligger software på fra NERO til back-up
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Er det ikke bare at bruge den som et drev og så kopiere de filer over du skal have backup af? Klaus |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Det er vel ikke fordi de på den eksterne ligger i en eller anden undermappe under nero? Plejer de fleste backup programmer vist at gøre.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej
Hvis du dobbelt klikker på Denne computer ,kan du så se din externe harddisk. Den er muligvis drev mærket E Dobbelt klik på det,så skulle den åbne,så du kan se om der ligger nogle mapper. Så kan du jo prøve at se der skulle være gemt noget af det overførte der. Mvh. |
||
![]() |
||
|
Nu fandt jeg så ud af ved at læse det med meeeget småt, at jeg skulle flytte Nero programmet over på min PC og så formattere harddisken inden den kan anvendes. So done fik jeg også kopieret en mappe over vha Nero programmet, og kan se at der nu ligger 3 filer???
Det værste er at jeg ikke kan få adgang til de filer og se indholdet????
Meningen med det program er vel at når jeg lægger nye filer i mappen på PC'en, så kopirer Nero automatisk over på ext harddisk. Eller er der noget jeg har misforstået?
Jeg er så træt af at det ikke virker, at jeg nok formatterer igen, og så trækker de filer over i Stifinder. For så kan jeg se indholdet...
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Du er klar over at nyere windows (vista og fremefter) har den funktion indbygget? Klaus |
||
![]() |
||
|
Redigeret af Kampus - 20-Januar-2012 kl. 10:02 |
||
![]() |
||
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
|
ALt er jo muligt hvis man har tålmodighed.
Jeg ville ikke køre en WIN7 uden mindst 4GB RAM. Jeg har set vista-maskiner med 2GB RAM køre bedre med win7, men jeg tror ikke på du vil få noget ud af at skifte XP ud med win7, med mindre det er specielle funktioner du ønsker. Redigeret af Raum - 20-Januar-2012 kl. 10:52 |
||
![]() |
||
|
Jeg tar' lige den her op igen.
For at lave en sikkerhedskopi, skal jeg jo kopiere f.eks. Dokumenter, og så trække dem over i ext harddisk. Hvordan gør jeg lettest det? Altså laver en kopi af en hel mappe? Redigeret af Kampus - 29-Januar-2012 kl. 21:20 |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
stifinder : træk hele mappen ned på det drev som der skal gemmes på.
Burde være det
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
|
Der skal stadig ligge en mappe med Dokumenter på computeren, så hvordan kopierer jeg den inden den trækkes ned?
Er det ikke det der er meningen med backup? Redigeret af Kampus - 29-Januar-2012 kl. 21:42 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |