recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke nedgradere Viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke nedgradere Viasat

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af RogueAgent RogueAgent skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af Karin Karin skrev:

I kan jo prøve at oprette et abonnement i et andet navn.

Så skal det være til en anden adresse...
Det kan satboxen jo ikke se når først kortet sidder i..!

Nej jeg tænkte godt det samme. Men jeg har kigget lidt på det, og første år koster det rigtig nok 99 pr. måned, men der efter koster det 259 pr. måned, hvilke kun er 40 kr. under det han giver nu, og så får han ikke samme kanaler.

Jeg skrev godt nok at han gav 399, men det er vist "kun" 299.

Men hvis man skal fuske, kan man oprette et nyt abonnement og så opsige det om et år, og så oprette et på den rigtige adresse igen.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 21:25

Men hvis man skal fuske, kan man oprette et nyt abonnement og så opsige det om et år, og så oprette et på den rigtige adresse igen.

jeg tror du angriber det fra den forkerte vinkel..

som læses rigtig mange gange i forums, så er Via flittige til at tilbyde 3 til 6 måneder gratis, hvis man ringer for at opsige sit abbo.
Så burde han ikke jagte den mulighed at spare abbo de næste 6 måneder, altså vel ca. 1800,- og så måske endda få et godt tilbud med på vejen til at skifte til anden type abbo?

Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

jeg tror du angriber det fra den forkerte vinkel..

som læses rigtig mange gange i forums, så er Via flittige til at tilbyde 3 til 6 måneder gratis, hvis man ringer for at opsige sit abbo.
Så burde han ikke jagte den mulighed at spare abbo de næste 6 måneder, altså vel ca. 1800,- og så måske endda få et godt tilbud med på vejen til at skifte til anden type abbo?

Altså ringe op til Viasat og sige at man ikke er interesseret i deres tjenester mere, og man derfor ønsker at opsige sit abonnement?
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 22:08

ja, de kan jo se kunden har været hos dem i mange år, og den bindings periode der først var omtalt lyder ikke til at eksistere, så få den opsagt med de 3mdr's varsel, og tag så deres reaktion..

Argument er vel bare de er for dyre, ved godt CD lige har hævet priserne, det er dog urelevant for en viasat samtale, selvom de måske vil nævne det som aktuelt at kikke på.
Så derfor kommer i så lidt ind på en ny aftale, og en bonus oveni, så her beder du om den mindre pakker du ønsker når i når dertil og se om du ikke får de 3 eller 6 mdr oveni samtidig.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu