recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg bruge disse komponenter til surround?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg bruge disse komponenter til surround?

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af hbuus hbuus skrev:

Mht. Dali/Denon: Det ved jeg ikke, men Denon-receiveren med mine Dynaudio'er var i hvert fald en udtalt lys kombination. Det var dog nemt at løse, idet der var en Cinema mode funktion eller sådan noget, som dæmper diskanten. Derudover kan man justere EQ også, hvis det skal være. Så det var faktisk ikke noget problem overhovedet. Men lige ud af kassen var det godt nok uudholdeligt at lytte til metal-klonk-lyde f.eks.

Hvis jeg var dig vil jeg gå efter noget der lyder godt ud af kassen. Fint nok at du kan justere dig ud af det, men det er bedre hvis det lyder så godt som muligt fra starten
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu