|
Kan man altid koble på andres Bluetooth? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2018 kl. 13:44 |
||
Jeg sad i aftes og skulle forbinde mine bluetooth høretelefoner med min telefon, og så i listen og enheder popper overboens Beoplay op (de har navngivet den, så jeg kunne se det var dem)
Så begyndte jeg at smile skævt, og tænkte "Kan jeg så bare koble til den?" ja.... det kunne jeg. Så pludselig kunne jeg, da jeg skruede tilpas op, høre Søren Banjomus vælte ud oppe i deres stue, og dem gå forvirret rundt ![]() Skal man slet ikke normalt parre enheder på en eller anden måde, eller er det normalt man kan overtage på den måde? I aften får de en høj gang Last Christmas med Wham ![]() ![]()
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
De har nok glemt at sætte password på den, hvis ellers det er muligt at kode den, så der ikke blæses julemusik ud over det hele. ![]() ![]() ![]() Skiller-ma-dinga-dinga-doo - hva' fanden laver du?
![]() ![]() ![]() Redigeret af mnielsen - 12-December-2018 kl. 16:16 |
|||
![]() |
|||
||
Til julebal hos overboen...
Hvordan gik din lille juleleg så?
![]() |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5096 |
||
Hvordan sætter man password på en bluetooth højttaler? Det er ikke en feature jeg kan se på min
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Den jeg har skal først stilles i Parring Mode, før der kan fås forbindelse til den.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis det "bare er noget, man kan gøre", uanset om det er en andens højttaler, hvordan sikrer man den så mod "unoder", hvis der ikke findes mulighed for at anvende adgangskode?
|
|||
![]() |
|||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
||
De var ikke hjemme i går, og det lyder heller ikke som om de er hjemme i aften. Jeg må se om de er der i morgen
![]() |
|||
![]() |
|||
||
17 december..... Er de flygtet?
![]() |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
De skal da først lige ind i ens hjem, for at trykke på knappen. Så vil da anse det som ret sikkert :) Det er selvfølgelig et problem, hvis du har haft naboen på besøg og gav ham lov til at styre musikken fra sin mobil. Men de fleste BT højttalere, kan kun huske en håndfuld enheder, så er det blot at tilkoble alle hjemmets telefoner, tablets og bærbare computere, så ryger hans telefon ud af listen igen. Og eller kan man nok også nulstille den på en måde. |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 986 |
||
Men, så kobler man bare op igen og så ryger den ældste ud af listen. Det er sådan det typisk fungerer :-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |