recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb af fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb af fladskærm

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

ÅÅÅÅåååå nej! Nu er denne tråd også på vej over i Plasma vs. LDC debatten.

Når trådens starter snakker både LCD og plasma er det vel lidt svært at undgå? Desuden ser jeg, efter gennemsyn af tråden, DIT indlæg som første egentlige LCD vs. plasma-indlæg! Prøv at lade være med at være så panisk over at der rent faktisk skulle komme DISKUSSION ud af en tråd, i stedet for blot endeløse anbefalinger. Det er ærligt talt lidt flabet at dømme diskussionen på den måde, især når INGEN er blevet svinet til og der så godt som ikke har været egentlig 'versus' diskussion.

Omkring dette emne bliver vi nok aldrig helt enige Naiera.  

Jeg mener stadig at de endeløse Plasma vs. LCD diskussioner ikke nødvendig vis gavner nye købere. Så heller nogle anbefalinger. I sidste ende skal folk ud og se på forskelling TV i butikkrne og ikke beslutte sig foran deres computerskærme!

Jeg mener det er rigtig sundt med denne debat LCD-plasma løbende. Det er jo utroligt vigtigt at folk bliver opmærksom på at der er 2 valgmuligheder når man skal ha en ny fladskærm. Jeg selv har stor glæde af nye input fra dette forum, hver måned kommer der nye teknologier

Tænk hvor mange der sidder derhjemme og ærger sig over fejlkøb i 20 - 30.000 kr klassen fordi de ikke fik den fulde information og inspiration.

Tilføjelse:
På det seneste især spørgsmålet om størrelse på den nye fladskærm, jeg tror mange ejere af en flad har konstateret at de har købt for småt.

Redigeret af nextgeneration - 24-Oktober-2006 kl. 17:53
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 18:03

Hvad er det lige i min kommentar du mener der er flabet?

'ÅÅÅÅåååå nej! Nu er denne tråd også på vej over i Plasma vs. LDC debatten'

Det er flabet og selvforherligende. Du gør dig selv fantastisk meget bedre end os andre, ved at gå ind og dømme tråden ubrugelig før der overhovedet har været nogen egentlig 'krig' eller versus diskussion. Ingen er/var kommet noget til og dine 'åh nej'-indlæg kan alligevel ikke stoppe noget som helst, hvis tråden alligevel drejer i den retning. Det eneste du gør er at pisse på folk der prøver at hjælpe trådens starter så godt de nu engang kan.

Men overdrivelse fremmer forsmåelsen Jeg er ikke sur, og jeg har ikke lyst til at blive personlig; jeg ville bare sætte pris på, hvis du kunne holde inde med den slags indlæg, når vs.-diskussionen ikke engang er startert. Det ér irriterende at se den slags 'dømme-indlæg, når man som nævnt prøver at hjælpe trådens starter så godt man kan, og de hjælper overhovedet ikke på at holde tråden på emnet.

Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 18:14
Til top
Heltehunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 18:21
Nu vi taler om hvad der skal være plads til og hvad der ikke skal være plads til i et spørgsmål om hvilket tv man skal have... er det her så ikke én af de sidespor som vi ikke skal ud på...??
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 18:22

Hvad er det lige i min kommentar du mener der er flabet?

'ÅÅÅÅåååå nej! Nu er denne tråd også på vej over i Plasma vs. LDC debatten'

Det er flabet og selvforherligende. Du gør dig selv fantastisk meget bedre end os andre, ved at gå ind og dømme tråden ubrugelig før der overhovedet har været nogen egentlig 'krig' eller versus diskussion. Ingen er/var kommet noget til og dine 'åh nej'-indlæg kan alligevel ikke stoppe noget som helst, hvis tråden alligevel drejer i den retning. Det eneste du gør er at pisse på folk der prøver at hjælpe trådens starter så godt de nu engang kan.

Nu synes jeg altså du over-reagerer Naiera. Den anklage du retter mod ChrisJJ passer glimrende på flere af dine egne indlæg i andre tråde hvor debatten bliver tilspidset. Såååh skulle vi ikke lige læne os tilbage og drikke en kølig pils

Redigeret af Bimsen - 24-Oktober-2006 kl. 18:22
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 18:36

Det var dog ufatteligt som du hidser dig op. At dømme udfra det du skriver og den måde du skriver det på hvem er det så lige der er flabet? Mine kommentar er ikke personligt rettet mod dig, så cool it!

Hvem hidser sig op? Jeg er/var blot irriteret over dine dommer-indlæg og kommenterer dette. Dine kommentarer tager jeg som retter mod mig og andre. Ikke blot i denne tråd, for der har jo også været andre hvor du, uden at have deltaget i tråden, kommer ind og beklager at vi alle er nogle gedebukke der ødelægger det hele.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 19:02
Jeg vælger blot hvad jeg vil kommentere. Konteksten kan alligevel læses i dit oprindelige indlæg. Der er ikke noget fordrejende ved at skære noget man mener er irrelevant for sit indlæg væk fra et citat. Jeg prøver bare at spare lidt skærmplads. Det god citat-skik ikke ALTID at medtage HELE indlæg i citater.

Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 19:54
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 21:09
Nej, det gør jeg godt nok ikke. Det var en urelateret kommentar for at forklare dig at jeg altså ikke forsøger at misrepræsentere dine udtalelser. Dét er der altså ikke noget forfærdeligt i at prøve at forklare. Hvis der er nogen der bliver ved, så er det dig! Det er _dig_ der bliver ved med at lave indlæg, der nødvendiggør urelaterede svar fra mig. Jeg har længe været klar til at lægge off-topic debatten i denne tråd på hylden.

Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 21:11
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af højbo højbo skrev:

hvad med at kæbe skærmen i en tysk internet butik er det for farligt jeg har surfet lidt rundt og set at man kan få Panasonic TH-42PX60E til ca 9000 kr +fragt  det er jo også penge at sparre

Vi er stadig et par stykker der godt kunne tænke os at vide hvor omtalte TV kan købes for den nævnte pris
Til top
højbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 22:52

Oprindeligt skrevet af højbo højbo skrev:

hvad med at kæbe skærmen i en tysk internet butik er det for farligt jeg har surfet lidt rundt og set at man kan få Panasonic TH-42PX60E til ca 9000 kr +fragt  det er jo også penge at sparre

Vi er stadig et par stykker der godt kunne tænke os at vide hvor omtalte TV kan købes for den nævnte pris

Hej undskyld jeg først svarrer nu men mit internet har været nede.

prøv at se på denne side http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/393321_- th-37pv60e-panasonic.html

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 23:25

det er jo 37" modellen....

jeg har netop bestilt 42px60 fra tyskland - 11.126 kr incl. fragt.

Og så er det endda med Mastercard betaling

Nogle der ved om der er 2 antenneindgange? Altså 1 til den analoge og 1 til den digitale eller er en og samme indgang?

Til top
Heltehunden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 13:55

Det er samme indgang.... Men det der klart er et plus er at der er 2 hdmi indgange.... bliver nyttigt i fremtiden!!!

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 14:09

Cool nok det er samme indgang...

Hvordan gør jeg så i følgende scenarie:

Jeg skal have fiber pr. 1/12 (energimidt) hvor jeg modtager tv gennem. Nogle kanaler (DR, TV2 og DR2) kommer via DVB-T, mens resten er normal analog.

Fungerer det så bare out-of-the-box?

Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu