|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
||
Jeg mener det er rigtig sundt med denne debat LCD-plasma løbende. Det er jo utroligt vigtigt at folk bliver opmærksom på at der er 2 valgmuligheder når man skal ha en ny fladskærm. Jeg selv har stor glæde af nye input fra dette forum, hver måned kommer der nye teknologier Tænk hvor mange der sidder derhjemme og ærger sig over fejlkøb i 20 - 30.000 kr klassen fordi de ikke fik den fulde information og inspiration. Tilføjelse: På det seneste især spørgsmålet om størrelse på den nye fladskærm, jeg tror mange ejere af en flad har konstateret at de har købt for småt. Redigeret af nextgeneration - 24-Oktober-2006 kl. 17:53 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
'ÅÅÅÅåååå nej! Nu er denne tråd også på vej over i Plasma vs. LDC debatten' Det er flabet og selvforherligende. Du gør dig selv fantastisk meget bedre end os andre, ved at gå ind og dømme tråden ubrugelig før der overhovedet har været nogen egentlig 'krig' eller versus diskussion. Ingen er/var kommet noget til og dine 'åh nej'-indlæg kan alligevel ikke stoppe noget som helst, hvis tråden alligevel drejer i den retning. Det eneste du gør er at pisse på folk der prøver at hjælpe trådens starter så godt de nu engang kan. Men overdrivelse fremmer forsmåelsen ![]() Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 18:14 |
|||
![]() |
|||
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Nu vi taler om hvad der skal være plads til og hvad der ikke skal være plads til i et spørgsmål om hvilket tv man skal have... er det her så ikke én af de sidespor som vi ikke skal ud på...??
|
|||
![]() |
|||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
||
Nu synes jeg altså du over-reagerer Naiera. Den anklage du retter mod ChrisJJ passer glimrende på flere af dine egne indlæg i andre tråde hvor debatten bliver tilspidset. Såååh skulle vi ikke lige læne os tilbage og drikke en kølig pils Redigeret af Bimsen - 24-Oktober-2006 kl. 18:22 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
Hvem hidser sig op? Jeg er/var blot irriteret over dine dommer-indlæg og kommenterer dette. Dine kommentarer tager jeg som retter mod mig og andre. Ikke blot i denne tråd, for der har jo også været andre hvor du, uden at have deltaget i tråden, kommer ind og beklager at vi alle er nogle gedebukke der ødelægger det hele. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg vælger blot hvad jeg vil kommentere. Konteksten kan alligevel læses
i dit oprindelige indlæg. Der er ikke noget fordrejende ved at skære
noget man mener er irrelevant for sit indlæg væk fra et citat. Jeg
prøver bare at spare lidt skærmplads. Det god citat-skik ikke ALTID at
medtage HELE indlæg i citater.
Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 19:54 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, det gør jeg godt nok ikke. Det var en urelateret kommentar for at
forklare dig at jeg altså ikke forsøger at misrepræsentere dine
udtalelser. Dét er der altså ikke noget forfærdeligt i at prøve at
forklare. Hvis der er nogen der bliver ved, så er det dig! Det er _dig_
der bliver ved med at lave indlæg, der nødvendiggør urelaterede svar fra mig. Jeg
har længe været klar til at lægge off-topic debatten i denne tråd på
hylden.
Redigeret af Naiera - 24-Oktober-2006 kl. 21:11 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vi er stadig et par stykker der godt kunne tænke os at vide hvor omtalte TV kan købes for den nævnte pris ![]() |
|||
![]() |
|||
højbo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
Hej undskyld jeg først svarrer nu men mit internet har været nede. prøv at se på denne side http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/393321_- th-37pv60e-panasonic.html |
|||
![]() |
|||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
||
det er jo 37" modellen.... jeg har netop bestilt 42px60 fra tyskland - 11.126 kr incl. fragt. Nogle der ved om der er 2 antenneindgange? Altså 1 til den analoge og 1 til den digitale eller er en og samme indgang? |
|||
![]() |
|||
Heltehunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Det er samme indgang.... Men det der klart er et plus er at der er 2 hdmi indgange.... bliver nyttigt i fremtiden!!!
|
|||
![]() |
|||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
||
Cool nok det er samme indgang... Hvordan gør jeg så i følgende scenarie: Jeg skal have fiber pr. 1/12 (energimidt) hvor jeg modtager tv gennem. Nogle kanaler (DR, TV2 og DR2) kommer via DVB-T, mens resten er normal analog. Fungerer det så bare out-of-the-box? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |