recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af ny blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af ny blu-ray afspiller

 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 11:51
du vil aldrig få ham overbevist, om noget som helst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det har du, men du har samtidig påstået at det kun er profile 2.0 afspillere, der kan dekode HD lyden. Og det er LODRET FORKERT Det står jo her sort på hvidt, at der er dekodning i profile 1.1 afspilleren BD30. Hvis ikke det er tilstrækkeligt til at overbevise dig om at dine udsagn er forkerte, så opgiver jeg at føre beviser over for dig, da du så må henføres under HÅBLØST TILFÆLDE AF STÆDIGHED



Jeg har aldrig påstået at dekodning af HD-lyd kun kan foregå i profil 2.0 afspillere. Du læser ikke hvad jeg skriver ordentligt. Mange af de første Blu-ray-afspillere kunne dekode TrueHD, og de var jo ikke engang profil 1.1. Herunder PS3'en, før der kom firmwareopdateringer.

Der er ikke dekodning af HD-lyd i 1.1 afspilleren BD30. Det der står i det du havde fremme nævner intet om at de sekundære dekodere skal kunne dekode HD-lyd. Der er ingen dekodere af HD-lyd i BD30, så den kan selvfølgelig heller ikke have en sekunder lyd-dekoder der kan dekode HD-lyd.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det har du, men du har samtidig påstået at det kun er profile 2.0 afspillere, der kan dekode HD lyden. Og det er LODRET FORKERT Det står jo her sort på hvidt, at der er dekodning i profile 1.1 afspilleren BD30. Hvis ikke det er tilstrækkeligt til at overbevise dig om at dine udsagn er forkerte, så opgiver jeg at føre beviser over for dig, da du så må henføres under HÅBLØST TILFÆLDE AF STÆDIGHED



Jeg har aldrig påstået at dekodning af HD-lyd kun kan foregå i profil 2.0 afspillere. Du læser ikke hvad jeg skriver ordentligt. Mange af de første Blu-ray-afspillere kunne dekode TrueHD, og de var jo ikke engang profil 1.1. Herunder PS3'en, før der kom firmwareopdateringer.

Der er ikke dekodning af HD-lyd i 1.1 afspilleren BD30. Det der står i det du havde fremme nævner intet om at de sekundære dekodere skal kunne dekode HD-lyd. Der er ingen dekodere af HD-lyd i BD30, så den kan selvfølgelig heller ikke have en sekunder lyd-dekoder der kan dekode HD-lyd.

Bare en påstand mere. KOM MED ET BEVIS  

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Ja det har du, men du har samtidig påstået at det kun er profile 2.0 afspillere, der kan dekode HD lyden. Og det er LODRET FORKERT Det står jo her sort på hvidt, at der er dekodning i profile 1.1 afspilleren BD30. Hvis ikke det er
tilstrækkeligt til at overbevise dig om at dine udsagn er forkerte, så opgiver jeg at føre beviser over for dig, da du så må henføres under HÅBLØST TILFÆLDE AF STÆDIGHED


Jeg har aldrig påstået at dekodning af HD-lyd kun kan foregå i profil 2.0 afspillere. Du læser ikke hvad jeg skriver ordentligt. Mange af de første Blu-ray-afspillere kunne dekode TrueHD, og de var jo ikke engang profil 1.1.
Herunder PS3'en, før der kom firmwareopdateringer.Der er ikke dekodning af HD-lyd i 1.1 afspilleren BD30. Det der står i det du havde fremme nævner intet om at de sekundære dekodere skal kunne dekode HD-lyd. Der er ingen dekodere
af HD-lyd i BD30, så den kan selvfølgelig heller ikke have en sekunder lyd-dekoder der kan dekode HD-lyd.


Bare en påstand mere. KOM MED ET BEVIS  



I taler forbi hinanden.

Hvilken HD lyd kan din BD30 dekode? PIP eller ej.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 15:28
Tak til slagsbrødrene for at der lå 69 ulæste mails til mig med indlæg her på recordere.dk

Arbejder I på en eller anden rekord?

Kunne man evt. føre denne diskussion på privat basis?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 15:37
min indbakke gik også amok i morges. så meget sjovt ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Ja det har du, men du har samtidig påstået at det kun er profile 2.0 afspillere, der kan dekode HD lyden. Og det er LODRET FORKERT Det står jo her sort på hvidt, at der er dekodning i profile 1.1 afspilleren BD30. Hvis ikke det er
tilstrækkeligt til at overbevise dig om at dine udsagn er forkerte, så opgiver jeg at føre beviser over for dig, da du så må henføres under HÅBLØST TILFÆLDE AF STÆDIGHED


Jeg har aldrig påstået at dekodning af HD-lyd kun kan foregå i profil 2.0 afspillere. Du læser ikke hvad jeg skriver ordentligt. Mange af de første Blu-ray-afspillere kunne dekode TrueHD, og de var jo ikke engang profil 1.1.
Herunder PS3'en, før der kom firmwareopdateringer.Der er ikke dekodning af HD-lyd i 1.1 afspilleren BD30. Det der står i det du havde fremme nævner intet om at de sekundære dekodere skal kunne dekode HD-lyd. Der er ingen dekodere
af HD-lyd i BD30, så den kan selvfølgelig heller ikke have en sekunder lyd-dekoder der kan dekode HD-lyd.


Bare en påstand mere. KOM MED ET BEVIS  



I taler forbi hinanden.

Hvilken HD lyd kan din BD30 dekode? PIP eller ej.

Formentlig ingen! Men jeg skal da lige love for at det er anstrengende at få sin ret her. Jeg påpeger at profile 1.1 _kan_ vise PIP med lyd. Om lyden så bliver dekodet i afspilleren eller ej, det er jeg flintrende ligeglad med. Men når Naiera så BLIVER VED med at sige at det kun er profile 2.0 der har PIP med lyd, Så fortsætter kampen

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Men når Naiera så BLIVER VED med at sige at det kun er profile 2.0 der har PIP med lyd, Så fortsætter kampen


Hvor mange gange skal jeg skrive, at det ikke er det jeg siger? Du er ikke nem at diskutere med, når du ikke kan forstå så simpel en pointe.
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:25

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Men når Naiera så BLIVER VED med at sige at det kun er profile 2.0 der har PIP med lyd, Så fortsætter kampen


Hvor mange gange skal jeg skrive, at det ikke er det jeg siger? Du er ikke nem at diskutere med, når du ikke kan forstå så simpel en pointe.

Uden overhovedet at have læse tråden, sorry for det  Så er det du mener vel bare, at den ikke kan afspille PIP med HD-lyd?



Redigeret af Iron Man - 04-Juni-2008 kl. 16:28
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:27
Ja, det har jeg også skrevet adskillige gange nu. Jeg kan ikke forstå hvorfor Kampus bliver ved med at misforstå det.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:40

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja, det har jeg også skrevet adskillige gange nu. Jeg kan ikke forstå hvorfor Kampus bliver ved med at misforstå det.

Jeg misforstår intet! Men du bliver ved med at påstå at jeg _ikke_ kan få PIP med HD lyd. Vil du så være så venlig at forklare mig hvorfor jeg så kan få PIP+kommentator lyd SAMMEN MED HD lyd?



Redigeret af Kampus - 04-Juni-2008 kl. 16:41
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12242
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 16:44
PiP bruger Advanced Authoring, og det kræver afspiller-dekodning af lyden. Din afspiller kan ikke dekode HD-lyd, så et eller begge steder har du ikke HD-lyd... (bortset fra hvis du ser en film der bruger PCM)



Redigeret af Naiera - 04-Juni-2008 kl. 16:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu