|
Køb af Oppo på tur i London |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg kan se at 203 også er 1500 kr. billiger.
![]() |
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
men hvad med firmware updates? Er det et problem?
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Nåh! JO!
![]() |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Hvad m told og moms ? England er jo lissom ikke EU medlem mere . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 559 |
|
De er da ikke skredet endnu!
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
|
Der går altså mindst et par år før de er ude. |
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
@Raskolnikov: Mig bekendt findes der en US, AU, EU og en RU firmware. Måske også en til Kina. Danmark og England kører med fælles firmware. Jeg har ikke haft et eneste problem med min BDP-105.
|
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
|
Må man godt havde så dyre varer med igennem tolden ?
Jeg er med på at det ikke er sikkert de kikker. |
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 147 |
|
Den er købt i et andet EU land, så der kommer ikke noget ekstra told på.
|
||
![]() |
||
Cutler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2007 Status: Offline Point: 46 |
|
Jeg har bestemt mig for at købe en Oppo UDP-203, og vil selvfølgelig gerne have den billigst muligt. Er der nogen der kender til en engelsk forhandler, der sender til Danmark?
På forhånd tak :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det gør krishav.co.uk |
||
![]() |
||
Cutler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2007 Status: Offline Point: 46 |
|
Ja, men de sælger ikke Oppo
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |