|
Køb af Playstation 5 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Godt du ikke skulle betale fuld pris, Per
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg fik bestilt en i torsdag til min søn, som kommer i morgen, så han er lidt oppe og kører.
Elgiganten havde i sidste uge lodtrækning om deres PS5, der kom på lager. Så min søn deltog, hans kone og jeg deltog så også. Jeg var så heldig at vinde lodtrækningen og fik 95.800 kr i rabat. :-) |
||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4571 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der kom nye forsyninger til Danmark i sidste uge, men de blev lynhurtigt udsolgt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1612249606 Vi får nok lov til at vente et stykke tid endnu på næste sending til Danmark.
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
oniskaa
Junior bruger Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Bliver ikke en hyldevare i hele 2021. Så skal du forudbestille når de åbner op
|
||||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er der snart nye forsyninger på vej?
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det undrer mig også at folk vil betalt den pris. Men ja, med corona hængende over os er vi købelystne som aldrig før - worldwide, så der kunne dælme sættes nogle salgsrekorder vil jeg gætte på
|
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:). Må de brænde inde med dem;b. |
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille.
|
||||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.
|
||||
Redcap
Junior bruger Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Havde samme oplevelse, blev mega glad da jeg endelig fik den i kurven men mega skuffet da leveringen ikke kunne gå igennem
|
||||
vclarke
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...
|
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |