|
Køb af Playstation 5 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 09:27 |
|||
Jeg har sku fået godkendt en stor julegave :D
Men hvor skal man forudbestille for at være mest sikker på at få den? proshop.dk ? Takker!
|
||||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du er for sent ude til at kunne få en på udgivelsesdagen.
|
||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tænker Proshop og Elgiganten vil være gode bud.
Har mega dårlig erfaring med Power. |
||||
karkov
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
i morgen på bilka.dk eller br.dk de sætter lidt til salg mellem kl 12-13
|
||||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...
|
||||
Redcap
Junior bruger Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Havde samme oplevelse, blev mega glad da jeg endelig fik den i kurven men mega skuffet da leveringen ikke kunne gå igennem
|
||||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.
|
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille.
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:). Må de brænde inde med dem;b. |
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det undrer mig også at folk vil betalt den pris. Men ja, med corona hængende over os er vi købelystne som aldrig før - worldwide, så der kunne dælme sættes nogle salgsrekorder vil jeg gætte på
|
||||
vclarke
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er der snart nye forsyninger på vej?
|
||||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |