|
Køb af Playstation 5 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
oniskaa
Junior bruger Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bliver ikke en hyldevare i hele 2021. Så skal du forudbestille når de åbner op
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kom nye forsyninger til Danmark i sidste uge, men de blev lynhurtigt udsolgt: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1612249606 Vi får nok lov til at vente et stykke tid endnu på næste sending til Danmark.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik bestilt en i torsdag til min søn, som kommer i morgen, så han er lidt oppe og kører.
Elgiganten havde i sidste uge lodtrækning om deres PS5, der kom på lager. Så min søn deltog, hans kone og jeg deltog så også. Jeg var så heldig at vinde lodtrækningen og fik 95.800 kr i rabat. :-) |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt du ikke skulle betale fuld pris, Per
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo men godt 95 tusind i rabat er vel uhørt
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjae. Vi sad to personer klar på Power.dk på sekundet, men fik en lang næse og heller ingen gevinst i elgigantens lotteri. Øv!
|
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var også en af de heldige. Den skulle vist være på vej og kommer i næste uge :)
|
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har lige modtaget min i dag fra Elgiganten. Bar klar over den var stor, men blev alligevel overrasket.
Håber virkelig der kommer flere meget snart, så dem på dba og Face, kan brænde inde med deres køb.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hele den fremgangsmåde de sælger dem på med først til mølle er af helved til for at sige det lige ud.
De burde gøre ligesom alle teleselskaber når der udgives nye mobiler. LAV EN VENTELISTE! så får du den når det bliver din tur! Hvor svært kan det være. Og så er jeg helt enig med vclarke. De burde havde tilbudt dem til deres plus medlemmer først. Det gør de med spil så hvorfor ikke også konsollerne. Så kommer de da ud til dem der virkelig gerne vil bruge deres system. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er lidt i samme båd, har bestilt en Xbox Series One hos cdon, men aner ikke hvornår den dukker op. Tænkte der var større held med xbox end ps5.
|
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke så smart de har valgt den i hvid. Tror den bliver ret hurtigt nikotin gul.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
min kom fra Elgiganten idag, så min søn har travlt med at komme forbi.
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |