|
Køb af projektor i Tyskland, erfaring? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 29
-- Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2015 kl. 16:46 |
||
Hej gutter
Jeg er ved at springe på et tilbud på en jvc x500 med 3d emitter og 2 briller for omkring 26.000 hos md-sound.de Tilbuddet ses her http://www.md-sound.de/product_info.php?info=p3514_jvc-dla-x500rbe--schwarz---d-ila-projektor-mit-3d-darstellung-incl---2-x-3d-brille-pk-ag3-und--3d-synchro-sender-pk-em2----------0011011.html&no_boost=1 Er der nogen der har erfaring med denne butik? Erfaring med at købe elektronik i den prisklasse med paypal i tyskland,og hvordan man forholder sig hvis man ikke får varen,eller den er beskadiget ved modtagelse? De danske priser på projektoren er ved at falde,men de vanvittige priser de vil have for emitter og briller er for latterlige. Så hvorfor købe i DK når man kan få det hele 10.000 billigere i Tyskland
Redigeret af Tsunamijhoe - 17-September-2015 kl. 12:03 |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man køber i Danmark er man bedre stillet i forhold til hvis man får brug for reklamationsret. Hvis man køber hos en god butik kan man få råd, vejledning og service, som de nok ikke giver meget af, ved postordre fra Tyskland.
Derudover er man, ved at købe i Danmark, med til at støtte danske hi-fi butikker som, udover måske Klubben, har trange kår for tiden. Hvis ALLE køber i Tyskland, så lukker alt der minder om hi-fi butikker i Danmark. |
|||
Bruger udmeldt 29
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var ikke det jeg spurgte om!!! Ingen danske butikker kan give 10.000 i rabat hvilket er det jeg vil spare. Jeg er udemærket klar over risikoen,derfor jeg vil høre om der er nogen der har erfaring. Til sidst er jeg fuldstændig ligeglad med "råd,vejledning" jeg ved tit mere om produkterne, end de gør i de danske butikker alligevel. Ved at købe i Danmark støtter jeg en monopol kultur hvor priserne er vanvittige i forhold til andre lande. Jeg er godt klar over at overhead er højere i Danmark, men hvis jeg kan spare 10k så er jeg lidt ligeglad.. Er ret sikker på du heller ikke gider betale 20kr for en liter mælk hvis du kan få den for 5kr hos naboen, vel?
|
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den er da faldet til 30K hos AV Connection
Hvis man nu ikke har brug for 3D... |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg køber aldrig tysk mælk, og tager altid danske agurker,
Men okay jeg forstår godt hvad du mener, synes dog mælke eksemplet er dårligt, da beløbene er så små, at mange gerne vil støtte Danmark.
|
|||
Get HIFI or die trying c",
|
|||
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal sjovt nok selv til og købe den X500. men jeg får da mere lyst til og vente til de nye ankommer til landet.
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja, og derved bevare de sociale goder, bevare vores gode løn og holde arbejdsløsheden nede. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Bruger udmeldt 29
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var nu også mest ment som en "overdrivelse fremmer forståelsen" ;-).. Dog er dansk "kvalitet" ikke længere en garanti for noget som helst, bare se bønderne,de kan jo ikke engang lave korn som kan bruges til brød i Danmark..Alle vores bedste fødevarer eksporteres,fordi folk ikke vil betale de høje priser..Det er sådan det frie marked virker. Men for at vende tilbage til projektoren, jeg ser 3D som en gimmick,men da denne projektor skulle have rigtig god 3D vil jeg da gerne opleve det på mit nye Stewart CIMA lærred, men jeg nægter at giver over 3500,- for 2 briller og en emitter for at få lov til at opleve det.
Opgraderingen er så lille,og hvis de nye får x500 til at falde mere i pris er det kun godt,den er jo gennem testet og prøvet
Jeg har ikke brug for 3D,men vil gerne opleve det. Det nægter jeg og betale 3500,- ekstra for i Danmark
Redigeret af Tsunamijhoe - 14-September-2015 kl. 17:55 |
|||
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville købe den hos Heimkino Aktuell i stedet ... her er prisen inkl. kalibrering.
|
|||
MORE BASS
|
|||
Bruger udmeldt 29
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uhh,ja det var da en mulighed, tak for linket :-). Ville bare ønske Tyskland snart kom ind i det 21 århundrede og lod kunder bruge kreditkort
Redigeret af Tsunamijhoe - 14-September-2015 kl. 20:16 |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vidste ikke, at det var et retorisk spørgsmål du stillede. I Tyskland er lønningerne helt ned til 1.000 euro om måneden, før skat, så derfor kan og skal priserne være væsentligt lavere. |
|||
Bruger udmeldt 29
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, hør nu her makker.. Hvorfor bruger du tid på at svare på et spørgsmål med en eller anden moral prædiken? Tror du virkeligt folk her ikke er klar over, at man ikke "støtter" danske butikker,eller at lønninger er lavere i udlandet? Det hedder udbud og efterspørgsel eller FRIT MARKED, jeg vil til ALLE tider ALTID vælge den billigste løsning der er på det tidspunkt og med de parametre jeg søger,uanset om larsens hifi nede på hjørnet er ved at gå neden om og hjem. I dag kan man finde ALLE informationer om ALT på internettet,det er kun usikre købere der har brug for "råd og vejledning" og de kan gå i FONA, det er derfor de eksisterer endnu. Jeg har det fint med at importere Emotiva fra USA, eller JVC fra Tyskland. Fordi du ikke kan finde ud af det eller tør,er mig ligegyldigt. Hvis ikke du har noget konstruktivt i forhold til mit spørgsmål, så vær rar og pas dig selv. Jeg gider ikke bruge tid på dine moralprædiker. Spørgsmålet står endnu: Er der nogen der har erfaringer med omtalte butik? Handel med paypal i forhold til sikkerhed såfremt varen ikke modtages?
|
|||
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |