recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af projektor i Tyskland, erfaring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af projektor i Tyskland, erfaring?

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
B-R-I-N-E-T Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-R-I-N-E-T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 08:03
okay.. vil du ikke lige måle dit rum fra din pj linse og til lærred
for når bruger projectorcentral med 108" lærred med JVC`s x500 så kan jeg ikke få det til at passe sammen med 4x4
og skal købe ny pj i december måned
og vil ønske at jeg kun få en JVC pj igen

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 13:10
Lokalet er lidt mere end fire meter på begge leder. Fra linse til lærred er der netop cirka fire meter.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 13:31
Nå, det er tættere på 3,5m fra linse til lærred.

Det må være på den anden led, at lokalet er 4,2m.

Redigeret af Naiera - 20-September-2015 kl. 13:34
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2015 kl. 15:13
Jeg har en Sony HW55 pt, og har haft en Jvc X35. 3D fungere efter MIN mening bedre på Sony, men er enig med Naira i at JEG syntes sort niveau var bedre på Jvc. Støjniveau oplever jeg som det samme. Er glad for min Sony, især iforhold til prisen syntes jeg man får meget for pengene iforhold til Jvc, men Blu-ray i 2D stod bedre på X35, IMO. Så selvom Naira mange gange er utrolig firkantet og sort/hvid i sine udmeldinger er jeg enig med ham i denne sag. Smile
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2015 kl. 15:24
http://www.heimkinoraum.de/audio-elektronik/black-contrast-tuning-filter-541

Nogen der har leget med filter tweak på SONY.? Har overvejet at bestille en til min HW40.

Den passer på både HW55 og HW40
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2015 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Puroresufan Puroresufan skrev:

Jeg har en Sony HW55 pt, og har haft en Jvc X35. 3D fungere efter MIN mening bedre på Sony, men er enig med Naira i at JEG syntes sort niveau var bedre på Jvc. Støjniveau oplever jeg som det samme. Er glad for min Sony, især iforhold til prisen syntes jeg man får meget for pengene iforhold til Jvc, men Blu-ray i 2D stod bedre på X35, IMO. Så selvom Naira mange gange er utrolig firkantet og sort/hvid i sine udmeldinger er jeg enig med ham i denne sag. Smile

har også haft begge til låns - hvor jeg valgte Sonyen. Jeg syntes at generelt Sonyen var bedre. Men hvis sortniveau er en alt overskyggende prioritering. Så er JVC bedst.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Status: Online
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

http://www.heimkinoraum.de/audio-elektronik/black-contrast-tuning-filter-541

Nogen der har leget med filter tweak på SONY.? Har overvejet at bestille en til min HW40.

Den passer på både HW55 og HW40

Det har jeg også overvejet, men deres webshop sælger vidst ikke ud af landet. 
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu