|
Køb af projektor i Tyskland, erfaring? |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |
B-R-I-N-E-T
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
okay.. vil du ikke lige måle dit rum fra din pj linse og til lærred
for når bruger projectorcentral med 108" lærred med JVC`s x500 så kan jeg ikke få det til at passe sammen med 4x4 og skal købe ny pj i december måned og vil ønske at jeg kun få en JVC pj igen |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lokalet er lidt mere end fire meter på begge leder. Fra linse til lærred er der netop cirka fire meter.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, det er tættere på 3,5m fra linse til lærred.
Det må være på den anden led, at lokalet er 4,2m. Redigeret af Naiera - 20-September-2015 kl. 13:34 |
|
Puroresufan
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Sony HW55 pt, og har haft en Jvc X35. 3D fungere efter MIN mening bedre på Sony, men er enig med Naira i at JEG syntes sort niveau var bedre på Jvc. Støjniveau oplever jeg som det samme. Er glad for min Sony, især iforhold til prisen syntes jeg man får meget for pengene iforhold til Jvc, men Blu-ray i 2D stod bedre på X35, IMO. Så selvom Naira mange gange er utrolig firkantet og sort/hvid i sine udmeldinger er jeg enig med ham i denne sag.
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.heimkinoraum.de/audio-elektronik/black-contrast-tuning-filter-541
Nogen der har leget med filter tweak på SONY.? Har overvejet at bestille en til min HW40. Den passer på både HW55 og HW40
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
har også haft begge til låns - hvor jeg valgte Sonyen. Jeg syntes at generelt Sonyen var bedre. Men hvis sortniveau er en alt overskyggende prioritering. Så er JVC bedst. |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Online Point: 331 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg også overvejet, men deres webshop sælger vidst ikke ud af landet.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |