|
Købet hæves, men hvad med forsikringen? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når og hvis en maskine ikke kan installere spil, ligger "fejlen" typisk i drevet. Det er ikke alle drev, der er kompatible med alle spil. I nogle tilfælde afhjælper en firmwareopdatering, så tjek drevproducentens hjemmeside.
Spilles der off eller online? Ved online spil, er der altid mange ubekendte faktorer der spiller ind. Spilles der kun på batteridrift? Dette nedsætter i mange tilfælde computerens ydeevne. Er der ved en fejl installeret mere end et antivirus software? Som andre indlæg beskriver, er al hardware i orden, og fuldt opdateret. Her skal blæserne også virke, varme nedsætter hastigheden. Selv spillene skal opdateres, der findes som regel et hav af patches, der retter alle mulige fejl. Listen er lang, men kan dog bruges til inspiration, fejlfinding giver mange hyggetimer
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
SoundWave
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Funktioner
Tak(0)
|
At det er dedikeret betyder ikke en skid, det kan stadig være et elendigt kort. At det har 2GB RAM er bare et slagstrick, da grafikchippen i en bærbar sjældent er så hurtig, at den overhovedet kan udnytte 2GB RAM. Find ud hvad hvilken chip der sidder på kortet, så er det nemmere at vide hvor godt grafikkortet er.
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:36 |
|
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mejnert, hvad i alverden skal det betyde?? Han har vidst prøvet noget Call of Duty på efterskolen, men det laggede så meget at han stoppede. Men det var der flere a de andre elevers computere der også gjorde, så han tænkte at det nok bare var netværket. Siden har han ikke brugt den til spil.
Jeg syntes egentlig ikke du kan være bekendt at skrive sådan som du gør. Du får det til at lyde som om viber igang med at udnytte eller svindle os frem til en fordel for ham. Men det er ikke sådan det hænger sammen. Men resultatet af det blev, at han fik alle penge tilbage og købte en ny pc. Alt foregik i go ro og orden. |
|
TommyF
Guld medlem Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uanset hvad, en I7 skal kunne køre ret meget,,,, check det grafik kort igen, jeg kører på meget mindre maskiner med grafik tunge programer og spil, klart de ikke kører flydende, MEN det er en dual core 2 med 4gb ram, men din maskine skal kunne køre det meste ok, undersøg grafikkortet, er HD en 5400 omd, osv.
|
|
Mentalisac
Bruger Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder til der var noget "ualmindeligt galt" med den, men super service af butikken/producenten
|
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
De kunne ikke finde fejlen på produktet, men godkendte at sælger havde lovet en egenskab som computeren af en eller anden årsag ikke besad. Jeg er ikke teknisk overhovedet, så ved ikke hvorfor den ikke kunne hvad den burde kunne. Har som sådan ikke en skid med sagen at gøre. Skrev bare herinde for at høre til det med forsikringen. Så om servicen var god. Ja bestemt. God og forstående tone hele vejen igennem, men uanset hvad, så havde min bror både købeloven og forbruger klagenævnet, som begge dele orkede på paragraf 42. Så jeg går ud fra at det gik som det skulle.
|
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke orkede på paragraf 42, men pegede på. Damn iphone.
|
|
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du prøve at finde grafikkort typen? At det er dedikeret og har 2 GB ram siger ikke en dyt om hvor godt grafikkortet er ;)
|
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
Fnukder, jeg har ingen papirer på den, og computeren er tilbageleveret til butikken, så det er ikke noget jeg vil arbejde videre med.
Ved dog at det AMD Radeon HD 6650M, 2 Gb VRAM, der er på min pc, er dårligere end det der var på min brors, men min computer kører fint og flydende alle de spil han ikke kan spille. Det eneste der driller mig er gta IV :s |
|
Langmack
Guld medlem Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har PC'en dual graphics? Altså switchable grafik mellem hhv. NVIDIA og Intel kort?
Har oplevet før, at i ovenstående tilfælde, så skifter den ikke grafikkortet når der køres spil med "low requirements" - fx Counter-Strike. Her var løsningen at sætte BIOS til at benytte nvidia kortet som standard, herefter ingen problemer.
|
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
ehrnberg
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jeg ikke. Igen, jeg er ikke inde i de ting. Går heller ikke rigtig op i det, men det kan vel ikke være sådan en lille ting, når de vælger at hæve købet.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |