|
Købs hjælp af Projektor + Lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
seamaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2022 kl. 15:32 |
Jeg skal stå for et fodbold arrangement i vores fælleshus med plads til ca 50 mennesker.
Planen er at det er en jeg stiller op og tager ned efter brug. Vil nok blive brugt 2-3 gange om året. Der er gardiner i forsamlingshuset, så det vil ikke være lyst hele tiden. Jeg håber på man kan få en projekter for ca 5000kr og et lærred for ca 1500kr. Vil helst have noget nyt, men ikke et krav, hvis der findes noget godt brugt. Indrømmer at jeg ikke har nogen erfaring med projektor. Har bl.a kigget på denne: https://www.avxperten.dk/projektor/infocus-genesis-in118bb-dlp-projektor-full-hd-1920x1080.asp Er der nogle som kan vejlede mig lidt og evt kender til noget om nogle gode Black friday tilbud På forhånd tak |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5070 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hør ham hvad han skal ha for PJ og lærrede.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |