recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :(

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 18:09
Hvis man bare returer det og siger man har fortrudt, så får man jo bare pengene retur.
Kommer man og siger ens TV har en fejl, så er det jo en RMA sag og så har de jo ret til at prøve at udbedre fejlen og man kan ikke bare forvente at få pengene retur.
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Hvis man bare returer det og siger man har fortrudt, så får man jo bare pengene retur.
Kommer man og siger ens TV har en fejl, så er det jo en RMA sag og så har de jo ret til at prøve at udbedre fejlen og man kan ikke bare forvente at få pengene retur.

Ja det er vel sådan det er, så er sagen jo klar - så kan tv'et bare gå på omgang indtil nogle rent faktisk siger at det er fejlbehæftet. 

tak for svaret.
Til top
Nickamburi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2016
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nickamburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 19:10
Det er altså ikke helt rigtigt. Elektronik har som regel en DOA periode (TV typisk 5-14 dage alt efter producent) hvor man bare bytter produktet.
Til top
Nickamburi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2016
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nickamburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 19:11
Og hvis produktet er under de 14-dages retur ret, kan de vel ikke tvinge dig til at beholde det og sende det til reperation. 
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2018 kl. 19:21
Jeg har læst flere, der oplever problemer med at returnere varer i Bilka, når emballagen er brudt og derfor ikke intakt. Så hellere fare frem med lempe :-)

Håber det går smertefrit for dig - uanset hvad.

Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 09:06
Bare returner på den bekostning at det har været ude ved anden kunde, og du købte et nyt tv.
Så tager de det retur uden problemer.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Returnerede et LG E7 til Bilka helt uden problemer ( yellow tint) .

Sagde du at der var problemer med dit LG eller afleverede du det bare?

Man skal åbenbart passe på med at sige at det fejler noget.. siger nogen.
Jeg meldte klart ud, hvad der var problemet. Og jeg afventede i en periode en ombytter, - men den gik så i restordre på ubestemt tid. Bilka overførte alle pengene, - og jeg gik i Power hvor jeg lige nøjagtigt nåede, at få en SonyA1 inden VM i bold . Hos Power tilkøbte jeg en kallibrering , udelukkende fordi de så bedyrede at produktet var checket for bla pixelfejl og tint issues . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2018 kl. 21:21
TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )


Redigeret af DLG - 17-September-2018 kl. 21:21
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af DLG DLG skrev:

TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )



Netop derfor købte jeg mit Philips i ELgiganten.

Jeg spurgte Bilka om deres returpolitik, de forklarede at havde man åbnet pakken så kunne man ikke forvente man kunne returnere.
De havde et LG oled demo pakket ned, og nej der var ingen returret hvis det havde fejl/mangler når man pakkede det ud hjemme.
Jeg spurgte dem så hvad med et nyt Philips, samme svar.

Kørte i ELgiganten og fik Philips til samme pris som i Bilka.

Jeg må tilstå, det er et fantastisk TV og JA jeg bruger ambilight - deal with it.

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Nickamburi Nickamburi skrev:

Og hvis produktet er under de 14-dages retur ret, kan de vel ikke tvinge dig til at beholde det og sende det til reperation. 
 
Det er købt i en fysisk butik.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 22:42
Der er simpelthen ingen grund til at handle elektronik i Bilka. Pris og service er dårligere end stort set alle andre. Men det ved du så nu ;-)
Til top
DLG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2015
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2018 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Der er simpelthen ingen grund til at handle elektronik i Bilka. Pris og service er dårligere end stort set alle andre. Men det ved du så nu ;-)

Den egentlige grund var prisen - 500 billigere end andre steder.
Men ja... det ved jeg nu LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu