|
Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :( |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man bare returer det og siger man har fortrudt, så får man jo bare pengene retur.
Kommer man og siger ens TV har en fejl, så er det jo en RMA sag og så har de jo ret til at prøve at udbedre fejlen og man kan ikke bare forvente at få pengene retur. |
||
DLG
Junior bruger Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er vel sådan det er, så er sagen jo klar - så kan tv'et bare gå på omgang indtil nogle rent faktisk siger at det er fejlbehæftet. tak for svaret.
|
||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er altså ikke helt rigtigt. Elektronik har som regel en DOA periode (TV typisk 5-14 dage alt efter producent) hvor man bare bytter produktet.
|
||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvis produktet er under de 14-dages retur ret, kan de vel ikke tvinge dig til at beholde det og sende det til reperation.
|
||
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har læst flere, der oplever problemer med at returnere varer i Bilka, når emballagen er brudt og derfor ikke intakt. Så hellere fare frem med lempe :-)
Håber det går smertefrit for dig - uanset hvad. |
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Bare returner på den bekostning at det har været ude ved anden kunde, og du købte et nyt tv.
Så tager de det retur uden problemer.
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg meldte klart ud, hvad der var problemet. Og jeg afventede i en periode en ombytter, - men den gik så i restordre på ubestemt tid. Bilka overførte alle pengene, - og jeg gik i Power hvor jeg lige nøjagtigt nåede, at få en SonyA1 inden VM i bold . Hos Power tilkøbte jeg en kallibrering , udelukkende fordi de så bedyrede at produktet var checket for bla pixelfejl og tint issues . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
DLG
Funktioner
Tak(0)
|
|
TV'et er nu returneret, dog ikke uden vrøvl idet emballagen var brudt. Men det lykkedes
tak for de mange råd : )
Redigeret af DLG - 17-September-2018 kl. 21:21 |
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Netop derfor købte jeg mit Philips i ELgiganten. Jeg spurgte Bilka om deres returpolitik, de forklarede at havde man åbnet pakken så kunne man ikke forvente man kunne returnere. De havde et LG oled demo pakket ned, og nej der var ingen returret hvis det havde fejl/mangler når man pakkede det ud hjemme. Jeg spurgte dem så hvad med et nyt Philips, samme svar. Kørte i ELgiganten og fik Philips til samme pris som i Bilka. Jeg må tilstå, det er et fantastisk TV og JA jeg bruger ambilight - deal with it. |
||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er købt i en fysisk butik.
|
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er simpelthen ingen grund til at handle elektronik i Bilka. Pris og service er dårligere end stort set alle andre. Men det ved du så nu ;-)
|
||
DLG
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den egentlige grund var prisen - 500 billigere end andre steder. Men ja... det ved jeg nu
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |