|
Købt nyt TV i dag.. med pixel-fejl :( |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvis det er et normalt tilbud, så matcher Elgiganten deres pris, hvad var prisen egentlig? |
|||||
DLG
Junior bruger Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
[
Hvis det er et normalt tilbud, så matcher Elgiganten deres pris, hvad var prisen egentlig?[/QUOTE] Prisen var 9.499 - hos elefanten står det til 10.599, troede ikke de matchede priser længere.. men det gør de så stadig.. tak for info. |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Fortalte du dem egentlig, at der var fejl på?
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
DLG
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Blev rådet til at ikke at sige noget bl.a her i forummet (inkl private beskeder). Så nej.. jeg turde ikke. Det har jeg det egentlig ikke godt med, nu ender det højst sandsynlig bare hos en ny kunde. |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg havde nok/måske gjort det samme. Men ville nok have sagt det efterfølgende, eventuelt i radio/tv afdelingen. Det er lidt synd for næste kunde. Han bliver jo dig 2.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Prisen var 9.499 - hos elefanten står det til 10.599, troede ikke de matchede priser længere.. men det gør de så stadig.. tak for info. Mener du kan få prismatch op til 30 dage efter køb (men er ikke 100% sikker). |
|||||
DLG
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja kan du have ret i, men jeg turde ikke gøre mere ved sagen. Synes det er skræmmende at folk har oplevet det samme og hverken har fået penge retur eller har fået det repareret uden beregning.
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja, det er sølle, at Bilka har så dårlig returret, så det kommer til at gå ud over andre.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg vil lige fortælle, at jeg ALDRIG har haft problemer med returnering i Bilka. Jeg har returneret/forsøgt at returnere flere ting begge steder og har kun prøvet at blive afvist i Elgiganten.
Bilkas service (Viborg) har altid være upåklagelig, og derfor vælger vi i familien altid Elgiganten fra. Også selvom Bilka f.eks. er dyrere. For nogle år siden købte jeg en mobil i Bilka. Og selvom politikken på daværende tidspunkt sagde, at de under ingen omstændigheder tog telefoner tilbage i ubrudt emballage, gjorde de det ikke bare én gang, men to. En anden solstrålehistorie er, at vi for snart 15 år siden købte en terrassepavillion i Bilka. Taget til pavillionen er lavet af en type stof, som ikke tåler den danske sommersol, og hen i august/september er det blevet så mørt, at det flænser omkring syningerne. Derfor har vi hvert år siden, indleveret taget under reklamationsretten og fået et nyt.
|
|||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg havde - som nævt længere oppe i tråden - også en særdeles positiv oplevelse med returnering hos Bilka ( Holstebro ) . Skal dog lige pointeres,at jeg købte på nettet - og returnerede i butik .
|
|||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |