|
Kenzo's Bio Tråd! |
Besvar | Side <1234 38> |
Forfatter | |||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik justeret den efter de nylige ændringer. De lyder rigtig godt! Der er noget skumgummi under centeren, så den bliver hævet ellers er der ikke noget. ville gerne have fødder til den også, men tror ikke at der er plads til lige Streckers i mit møbel.
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er lidt imponeret af, at du selv har kørt en SMS-1 kalibrering Kenneth, den tror jeg ikke lige, at jeg vil bevæge mig ud i
Men synes du ikke, at du forsømmer at vise billeder af dine smukke BS 243?
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej John, der kommer nogle billeder senere af dem. og ja det tager lige lidt tid at vende sig til styringen ellers er det ok. Men det skal rettes igen, når Christian kigger forbi.
Hvad synes du om designet på fødderne.? Redigeret af Kenzo85 - 16-August-2011 kl. 08:24 |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg synes at designet er super flot - men, jeg tror sørme ikke at jeg kan få plads til subben med de fødder på. Som du ved, så står subben delvist under er stol
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du finder bare nogle maskinfødder - de har præcis samme effekt.
|
|||
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
bliver nødt til at blande mig lidt her, for det er en direkte usand påstand..!
er enig i at "maskinfødder" afkobler men de har bestemt ikke PRÆCIS samme effekt, og det ved jeg fordi jeg har udviklet de omtalte fødder gennem længere tid og har testet dem op mod div. andre produkter der iblandt fødder til maskinafkobling..
har du testet dem..?
Redigeret af strecker - 16-August-2011 kl. 10:08 |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du en hjemmeside, så jeg kan se om der er andre alternativer - som jeg måske kunne benytte i stedet for den model som Kenneth benytter?
|
|||
|
|||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du fortælle hvad der gør dine bedre kontra f.eks. maskinafkobling? Altså detaljer om opbygningen. Gerne i mere tekniske termer end "Jeg synes de lyder bedre når jeg tester".
|
|||
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
fødderne er fremstillet i hårdlegeret kortspånnet Alu og er bygget op omkring "floating" princippet som F.eks Ceraball og Nordost også benytter..
der skal være mindst mulig kontakt mellem over og underpart så delene kan bevæge sig uafhængigt af hinanden og derved dræbe resonans på vejen..
kuglen der deler over og underpart hviler i en halvbue der er 2 mm større end kuglens diameter så der kun er kontakt på spidsen af kuglefladen..
derudover er der monteret 2 stk O-ringe der sørger for kontakt sidevejs uden at metallet har direkte kontakt, hvilket også gør at der heller ikke den vej sendes vibrationer fra over delen til underdelen..
det jeg ville opnå ved fremstilling af fødderne er afkobling men samtidig beholde stabiliteten fra spikes og det er lykkedes yderst godt.!
hvor imod at afkobling til maskiner består af ren gummi, og slet ikke har den form for stabilitet som mine fødder leverer og samtidig er maskinafkobling ofte beregnet til langt større ting end en højttaler på 25 kg, så du skal lede godt igennem for at finde nogle der kan levere afkobling til finere ting..
Redigeret af strecker - 16-August-2011 kl. 10:32 |
|||
Kenzo85
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, jeg har ikke hørt dine afkoblingsfødder og kommer næppe til det. Jeg er sådan set også ligeglad. Det vigtigste er vel at Kenzo har lyttet til flere forskellige da det trods alt er ham som har købt dine fremfor andre. Fx. Ville det være interressant at høre om Kenzo har lyttet til Auralex Subdude. De har fået virkelig gode ord med på vejen. Du siger maskinfødder ikke giver samme form for stabilitet. Gider du uddybe? - og der er skam maskinsko til appater til under 20 kg.. og ja, de virker.. Hvilket materiale har dine O-ringe? Edit: Jeg synes vi skal flytte diskussionen til en anden tråd og lade Kenzo beholde sin biotråd. Du kan evt. også bare skrive en PM for jeg kan forstå på dit første indlæg at du ikke er glad for indlæg som måske kan skade salget af dine fødder. Redigeret af Anima - 16-August-2011 kl. 11:26 |
|||
Kenzo85
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af Kenzo85 - 16-August-2011 kl. 11:25 |
|||
Besvar | Side <1234 38> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |