|
KevinL' TV -stue / bio |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sub skal vel stå i lyttepositionen? Se fx Home Theater Gurus Ep. 10 på Youtube.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Subben skal stå på lyttepladsen og så kravler man rundt, ikke midt i rummet 😉 Frank
|
||
![]() |
||
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
|
Ja det er afprøvet, og har fundet ud af at de skal stå til højre og/eller venstre op af muren for min siddeposition midt på muren
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, selvfølgelig lytteposition. Sorry for brainfart der :-)
Men hvis du allerede har prøvet det, så skal du nok ud i nogle bass traps I hjørnerne. De kan godt laves så de se pæne ud i en stue. Redigeret af Nagash - 28-September-2020 kl. 04:46 |
||
![]() |
||
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
|
Jeg er ikke afvisende, men ret skeptisk. Det er en lille TV stue jeg har og jeg har ikke rigtig nogle hjørner at placerer dem i.
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Edit: Der måles med en mobiltelefon ;-) Redigeret af Steen6400 - 28-September-2020 kl. 17:47 |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
|
Jeg har set videoen og skal helt sikkert lege lidt med opsætningen når jeg vender hjem om 1 uge, tak :)
|
||
![]() |
||
|
Der er sket en del I min lille stue siden i sommers.
-TV er udskiftet til et 77" OLED -Receiver er skiftet ud til en NAD T778 (DIRAC og en helt fantastisk stereo lyd) -Ny 4K Ultra HD Blu-Ray Panasonic UB820 (OMG WAUW) -Front højtalere er udskiftet til Sonus Faber Sonetto III -Tilføjet 3 Atmos højtalere Dali Fazon sat (har 1 stk i restordre). -Mangler en ordentlig sub, er bare meget i tvivl om hvilken! Jeg vil tilføje billeder når der lige er tid. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |