|
Kim Larsen's Værsgo-plade - Sniksnak tilladt |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mine favoritter er Sct-Emitri og This is my life - især den sidste, med en god bas på! Nu forstår jeg måske bedre dit spørgsmål om, hvor du finder dem. Måske i en brugtpladebiks, hvis der er én i nærheden hvor du bor - det var et tilfælde, at jeg fandt Værsgo-pladen i den butik, som nu ikke eksisterer mere, bare ved at gå hele sortimentet igennem fra ende til anden.
Redigeret af mnielsen - 04-Oktober-2018 kl. 18:13 |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5049 |
||
lige nøjagtig Værsgo CD’en mangler i min samling. Så hvis der er en der vil sælge så værsgo, jeg er køber
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Lidt alarmerende, at den fremragende Gasolin dokumentarfilm ikke har fået lavet korrektur på facts . I filmen fremgår det fejlagtigt, at "Værsgo" udkom mellem "Gasolin1" og "Gasolin2" ( 1972) . Den udkom altså næsten på dato med "Gasolin3" i efteråret 1973 .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
||
"Fed Lykke Til Alle" kan f.eks. findes på "The Early Years" som er en del af the black box.
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
||
Sylvesters Drøm og Pianomand er hits her, og hr. Larsen har som Pianomand måske fået svar
Redigeret af JeTex - 04-Oktober-2018 kl. 19:26 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
Du må nok på jagt på diverse loppemarkeder, brugtpladebutikker, og genbrugsbutikker. Måske, du er heldig. Den dag, jeg faldt over den, var jeg bare på jagt efter noget gammelt musik og havde fundet en del andre plader, og så var den der! Det er snart mange år siden, og allerede den gang var den efterspurgt, fik jeg at vide, da jeg betalte.
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Deschain_ vidste godt den var på Early Years , men vidste til gengæld ikke, at Early Years var en del af Black Box . Sjovt nok er Black Box tilgængelig på YouSee Musik streaming - uden Early Years delen . .
![]() |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
||
De to bedste på Værsgo, er for mig Hubertus, som bare er vildt morsom, og så Som en strejf af en dråbe, som desværre er A L T for kort.
|
|||
![]() |
|||
||
" Som et strejf af en dråbe" er ikke fra Værsgo - men oprindeligt lavet til et radioprogram der hed P4 . Den havde ingen titel , og blev af radioværterne kaldt "Fuglekvidder" . . Kim Larsen har engang udtalt at lige præcis den sang kom fra Gud . . . Hubertus har han ikke selv skrevet . .
|
|||
Samsung PS63C7705
|||
![]() |
|||
||
Nej... Det er mig, der er fuld af fejl og mangler... Som en strejf af en dråbe er på Additional Tracks-CD'en i The Black Box. Bliver vist nødt til at sætte grammofonen i gang............
|
|||
![]() |
|||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
||
Hvor sjovt. Jeg har netop købt en Black Friday udgivelse på vinyl af denne på Gaffashop.
|
|||
![]() |
|||
||
Sjovt nok stikker nogle af fortolkningerne endnu bedre ud end egne kompositioner . Feks "Langebro" og "Min Tøs" sammen med Gasolin, - og ikke mindst den aldeles fremragende udgave af Jægers "ÅH, At være en høne" fra 5 Eifel . . .
|
|||
Samsung PS63C7705
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |