|
Kælder - Multirum |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har set to opstillinger med projektor og Wii, og der har ikke været problemer med at man trådte ind foran lyset. Men hvis du vil bruge Kinect, så skal du nok genoverveje det med sofaen foran aktivitetsområdet. Nogle spil registrerer jo også benenes bevægelser. Det kan den jo ikke lige gennem en sofaryg :)
|
|
![]() |
|
JBtv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Faktisk har jeg tænkt så meget over det at jeg har tænkt mig at Wii & Kinnect sensoren skal placeres på ryggen af sofaen eller lignende. Dvs begge sensorer skal placeres på en måde så det er godt for spille arealet - også de ikke ser ind i projektoren. Det er specielt vigtigt for Kinnect, da den tager billeder af spillerne, som ikke vil blive særligt interessante hvis sensoren "kikker" direkte ind i en projektorlampe.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ah ja, det var ikke så dum en ide faktisk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |