|
Klienter til media server samt software |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||||||||||
frosty ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
Hold da op komplett er billigt, er kommet til dette setup:
Kan det integreret grafikkort godt blæse god nok billede/lyd ud til min forstærker/tv ? Læst at nogen putter Geforce GT430 i
Redigeret af frosty - 12-September-2012 kl. 12:18 |
|||||||||||||
HTPC setup
Sony 50w656a, Samsung UE46F5005 Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
||||||||||||
Jeg har ingen personlig erfaring med G540, men "i følge google" skulle den klare det uden problemer, så længe du kører Windows. Valgte du at køre på Linux, ville jeg helt sikkert putte et Nvidia kort i.
Jeg har googlet mig til at visse Geforce kort (bla. GT430) er bedre til at vise film i Interlaced (f.eks. 1080i).
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
frosty ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
||||||||||||
Men til at spille mkv film i 720p/1080p burde processer/intern grafikkort klare det fint? Man kan jo altid købe et grafikkort senere (dog kræver dette også et nyt tower kan jeg se)
|
|||||||||||||
HTPC setup
Sony 50w656a, Samsung UE46F5005 Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
||||||||||||
Ja, det vil jeg mene.
så vidt jeg kan se, så kan kabinettet godt have et dedikeret GFX kort siddende, men du skal sikre dig at det er et single slot kort ala http://www.asus.com/Graphics_Cards/NVIDIA_Series/GT6101GD3L/ Det er svært at vurdere uden det fysiske kabinet, men det se faktisk ud til at der MÅSKE er plads til et passivt kølet kort: http://lib.store.yahoo.net/lib/directron/bp655200blalicel02.jpg (køleprofilen på de passivt kølet, gør typisk at de fylder noget mere i højden)
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
||||||||||||
Jeg har også set et par billeder igennem og jeg tror faktisk man kan klemme et pasivt kølet kort ind, men igen regner jeg ikke med dette bliver nødvendigt. Du skal have mange tak for assistancen!
|
|||||||||||||
HTPC setup
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |