|
Klikbare links? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej Strandvasker! Jeg deltager fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre. Jeg er det modsatte af dig, jeg arbejder ulønnet, fordi arbejdet bærer lønnen i sig selv. Jeg glædes ved at løse opgaver for andre, og forlanger ikke noget til gengæld. Når dagen er omme, kan jeg med tilfredshed sige at jeg har gjort en forskel for nogen.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket sjovt nok er præcist det mellemrumstegn forumsoftwaren sætter ind. I læssevis af andre forums, sættes der blot URL og /URL i klammer ind, men på recordere.dk er det "URL= " i klammer der sættes ind som start. Jeg savner noget respons på dette fra nogle admins....... Klaus |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og så er det jo lidt sjov og meget interessant, at når man bare indsætter linket i teksten under det man skriver, så sendes den jo, hvis man ønsker det som email
Og minsandten: Når man åbner sin email, så står det jo ikke kun anført hvad der skrives på forum recordere, men linket er desuden klikbart. Så ingen behøver at bruge globe og tid, blot de modtager emails 😊😊 http://www.psymagine.dk/index.php tjek lige om man kan åbne linket via emailbeskeden |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får en tilfredstillelse ved at skrive det du gør, det du gør bærer lønnen i sig selv siger du, du er ikke "det modsatte af mig", du indrømmer jo netop at du får en glæde ved at gøre det du gør. Der er ikke noget som helst galt i det. Jeg skriver fordi det giver mig en tilfredshed, du skriver fordi det giver dig en tilfredshed, det er helt fint. Hvad angår at forlange noget af andre, hvornår har du set mig forlange noget som helst af nogen? Til gengæld oplever jeg, at du, mere eller mindre direkte, forlanger af andre at de skal lave deres link klikbare.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej strandvasker, jeg forlanger ikke noget af dig og andre. Jeg argumenterer for at fordi forum softwaren er mangelfuld, så lige at bruge 5 sølle sek på at lave et klikbart link til glæde for andre. |
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |