|
Køling i skab |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sæt en jalousilåge i skabet istedet for den der er der. Det skal naturligvis være en med rigtige tremmer på skrå med luft imellem.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Når jeg kigger på dit billed mener jeg at hylden mellem oveskab og underskab er en del af problemet. Du har placeret de ting der varmer i den øverste mindre del af skabet og de ting der ikke varmer i den store nederste halvdel af skabet. Hvis du ønsker at lave luft gennemstrømning i hele skabet skal hylden enten fjernes eller perforeres. Hvis du bare håber at du kan nøjes med den luft der kommer ind omkring den utætte dør, kan du forøge mængden af luft ved at fjerne hylden. Hilsen Carsten.
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en US-16-160w jeg køre med og har version: 3.7.51.6230 og jeg kan se at temp intern falder til ca. 61-63grader hvis jeg åbner lågen, og selv her starter blæserne. :)
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har 2 store skabe ved siden af hinanden i mit bryggers som står ved siden af hinanden.... I det skab hvor mit udstyr i øverst, har jeg hele min el-tavle lige under. også har jeg 2 hylder under min el-tavle.
At skulle lave gennemstrøm igennem vil måske blive lidt svært, eller hvad tænker i her?? :) Jeg kan se i skriver jalousilåge med stof.... hvordan fungere det og hvordan ser det ud?? :)
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det var mig der foreslog højttaler stof i stedet for den øverste hylde. Hølttaler stof er noget man kan købe løst. Her er det første google link: Men alt stof vil virke. Jeg tror at noget der er groft vil være bedst. Noget med millimeter store huller i. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-April-2017 kl. 16:28 |
||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spøjst - mon det er noget hw revision der er forskellig. Mine blæsere har ikke kørt endnu, og den idler typisk omkring 67-69 grader. (har 5x Poe cams + 1x poe switch med poe passthrough til et uap-ac-pro) Samlet poe draw om natten (ir dioder) ligger på ca 34W
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De to hylde tager du ud, saver de bagerste 5 cm af hylden og monterer de afskårne stykker som "bagstykke" på hylderne. Så har du en 4 cm "luftkanal" bagerst i skabet og bagstykket hindrer at ting skubbes ned i luftkanalen.
Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En jalousi låge er med vandrette skråtstillede lameller med luft imellem. Ingen indkig, men masser af luftsprækker i hele lågens højde. |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Inden du nu begynder på det helt store projekt, så tag lige et termometer og mål temperatur forskellen mellem rummet (uden for skabet) og inde i skabet.
Måske har du slet ikke noget problem med temperatur inde i skabet. |
||
Mvh Jesper
|
||
Ozzy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan mærke at temp at lidt højere inde skabet over min switch mv... Men det er ikke vildt meget.. altså set i forhold til min rum temp. :)
|
||
|
||
Ozzy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er muligt at det er en anden hw version.. Men temp er lidt høj lige nu, og fan state er on... :) og rent power laver den jo nada :)
|
||
|
||
Ozzy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan se at de nederst 3 hylder faktisk er smallere end den øverste hvor mit udstyr står på... Den øverste går helt ud til lågen hvor de andre faktisk har et gab foran på små 2-3 cm. så kunne jo godt skære lidt af den hylde og lave lidt luft bagved... I morgen får jeg lavet total om i rummet da der kommer ny fiberboks mv op... så mindre udstyr og lidt mere plads.. :) Tænker at jeg vil tag lidt længere kabler på 1m ca også få trukket alle kabler ud langs siden i stedet for, så det kan give lidt mere luft i rummet .... så alle kabler ikke stikker ud som de gør nu.. :) Men ja lidt luft cirkulation vil nok være god ide her.. :)
|
||
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |