|
Køling i skab |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis der ikke er den store temperatur forskel mellem rum og skab, så hjælper det jo ikke rigtigt at lave nogen udluftning i skabet. Du skriver at temperaturen falder fra 65-69 til 61-63 grader. Det fortæller mig at din temperatur forskel mellem rum og skab nok er under 10 grader, hvilket jeg ikke syntes er særligt meget. Mit gæt er at du muligvis slet ikke har noget reelt problem med temperaturen inde i dit skab og at yderligere udluftning slet ikke er nødvendigt. Sådan noget udstyr som står og kører 24/7 bør heller ikke afgive så meget varme. Varme = energi = strøm = penge
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
Sådan ser min ud, jeg har endnu ikke set blæseren være tændt. ![]() |
||
![]() |
||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
|
Hmm kan være versionen af software som gør det her?? :)
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej.
Hvis du skulle komme tilbage til, at du ønsker bedre ventilation har jeg fået en ny og bedre ide. Skift tophylden ud med en eller to Køleskabsriste. De passer i bredden: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 05-April-2017 kl. 21:55 |
||
![]() |
||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
|
Hej Carsten, Det var ikke en dum ide... :) Jeg har taget savnet hylden til mit udstyr står på, så nu er der hul både foran og bagved, samt fået ryddet op i rummet med nyt udstyr. :) Som i kan se her : Redigeret af Ozzy - 07-April-2017 kl. 09:58 |
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |