recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Knivskarp pris på JVC HD-350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKnivskarp pris på JVC HD-350

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 16:30
Gad vide hvad man kan få i den prisklasse om et par år? Shocked Dét bliver interessant. Tongue
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Gad vide hvad man kan få i den prisklasse om et par år? Shocked Dét bliver interessant. Tongue
Det studsede jeg også over, jeg tror det blir vildt! Tongue jeg har jo lige købt et 60" tv men vil gerne have projektor også til at køre udover tv, men passer meget godt med jeg lige skal spare lidt op, til den tid er der forhåbentlig kommet gode priser på evt 3D projektor Tongue
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Tunfisken Tunfisken skrev:

Det studsede jeg også over, jeg tror det blir vildt! Tongue jeg har jo lige købt et 60" tv men vil gerne have projektor også til at køre udover tv, men passer meget godt med jeg lige skal spare lidt op, til den tid er der forhåbentlig kommet gode priser på evt 3D projektor Tongue
Hmmm, man gør sådan: Man lægger mindst en tusse til side hver måned i to år, og så tager man det bedste man kan få for disse penge efter to års opsparing. Det kunne snildt være 30.000 kr. Jeg skal selv lige have brugt en del penge på nyt anlæg og højtalere, og så starter jeg med opsparingen til en LED baseret DLP projektor, for der kommer efter sigende til at ske meget i de næste par år, så det er bare med at komme i gang med at spare op til noget fedt kram. Tongue

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af kennethp kennethp skrev:

Jeg kan se at Kt-radio ligeledes har sat deres pris ned.
Hvordan sammenlignes denne med fx. benqw 6100, optoma HD82 eller pana ae4000?

Jeg vil påstå at hvis budgettet rækker op til 22.000,-, så er det en no-brainer - jeg synes godt man før kunne diskutere om en HD350 var over dobbelt op værd, i forhold til de øvrige, men når priserne er så tæt som de er, så bliver de øvrige overflødige, hvis budgettet ikke er i en skruetvinge. Jeg mener personligt at dén her prisnedsættelse vælter fuldstændigt op og ned på konkurrencesituationen i det prisleje.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 22:16

Det har altid været interessant hvad der kommer om et par år... Det var det også for et par år siden Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2010 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Det har altid været interessant hvad der kommer om et par år... Det var det også for et par år siden Wink
Hæhæ, det har du ret i.

Man kan komme til at købe nogle ting lidt for tidligt, og det er derfor man virkelig bør holde øje med udviklingen. Det går jo nogle gange meget hurtigt i denne branche, og jeg kunne ikke lade være med at tænke på det du har skrevet om udviklingen af netop LED baserede DLP projektorer. Der tror jeg også at du har ret. Det er uden tvivl den vej som DLP producenterne vil gå, og der er sikkert knald på udviklingen hos de store producenter, så det bliver ekstra spændende de næste par år. Jeg har valgt at jeg vil have en stor fladskærm og en fed projektor. Fladskærmen har den fordel at den også er god om dagen, uden at jeg skal mørkelægge min stue totalt. Projektoren er til film om aftenen. Indtil jeg køber projektoren kan jeg sagtens nøjes med 63 tommer på 2.5 meters afstand, men, sådan en LED baseret DLP projektor ville lige være sagen til film og Champions League. Så slipper man for at skifte pære så tit.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu