|
Knivskarp pris på JVC HD-350 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Firebird
Guld medlem Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
Sendt: 10-September-2010 kl. 16:30 | |
Gad vide hvad man kan få i den prisklasse om et par år? Dét bliver interessant.
|
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Sendt: 10-September-2010 kl. 17:13 | |
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
Firebird
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:08 | |
|
||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 12-September-2010 kl. 22:14 | |
Jeg vil påstå at hvis budgettet rækker op til 22.000,-, så er det en no-brainer - jeg synes godt man før kunne diskutere om en HD350 var over dobbelt op værd, i forhold til de øvrige, men når priserne er så tæt som de er, så bliver de øvrige overflødige, hvis budgettet ikke er i en skruetvinge. Jeg mener personligt at dén her prisnedsættelse vælter fuldstændigt op og ned på konkurrencesituationen i det prisleje.
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 12-September-2010 kl. 22:16 | |
Det har altid været interessant hvad der kommer om et par år... Det var det også for et par år siden
|
||
Firebird
Sendt: 12-September-2010 kl. 23:41 | |
Man kan komme til at købe nogle ting lidt for tidligt, og det er derfor man virkelig bør holde øje med udviklingen. Det går jo nogle gange meget hurtigt i denne branche, og jeg kunne ikke lade være med at tænke på det du har skrevet om udviklingen af netop LED baserede DLP projektorer. Der tror jeg også at du har ret. Det er uden tvivl den vej som DLP producenterne vil gå, og der er sikkert knald på udviklingen hos de store producenter, så det bliver ekstra spændende de næste par år. Jeg har valgt at jeg vil have en stor fladskærm og en fed projektor. Fladskærmen har den fordel at den også er god om dagen, uden at jeg skal mørkelægge min stue totalt. Projektoren er til film om aftenen. Indtil jeg køber projektoren kan jeg sagtens nøjes med 63 tommer på 2.5 meters afstand, men, sådan en LED baseret DLP projektor ville lige være sagen til film og Champions League. Så slipper man for at skifte pære så tit. |
||
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |