recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi og wifi

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 11:55
Det kan jeg simpelthen ikke finde.
Du har vel ikke lyst til at lave en lille guide eller tage et screenshot? 
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 12:01
Jeg er ikke på mit eget netværk, det kan være det er derfor jeg ikke kan finde det
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 12:50
Denne guide hvis det trin for trin men hvis du ikke har port forward den plex server. Så kan du heller ikke se indholdet uden for dit netværk
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 13:25
Nåh det er i browseren man skal gøre det. Jeg har prøvet at finde det i appen. Så skal jeg nok få det til at virke. Vil gøre det når jeg kommer hjem.

Plex skriver at hvis man har pass så kan man synkronisere mellem enhederne.
Ved du hvad de mener med det? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Nåh det er i browseren man skal gøre det. Jeg har prøvet at finde det i appen. Så skal jeg nok få det til at virke. Vil gøre det når jeg kommer hjem.

Plex skriver at hvis man har pass så kan man synkronisere mellem enhederne.
Ved du hvad de mener med det? 
det er men kan hente filmene ned lokalt mens de transcodes om the fly, til hvis man skal have dem lokalt på en mobil, så går den også samtidig ind i databasen en og fortæller på de andre enheder hvis meget du set af filmen selvom de ligger lokalt på din mobil
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 14:28
Det var smart.
Jeg kan også hente dem lokalt fra wd my cloud app så jeg vil nok ikke få brug for Plex pass. 
Mange tak for hjælpen. Jeg er glad for at du gad bruge tid på at hjælpe 👍
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det var smart.
Jeg kan også hente dem lokalt fra wd my cloud app så jeg vil nok ikke få brug for Plex pass. 
Mange tak for hjælpen. Jeg er glad for at du gad bruge tid på at hjælpe 👍
det smarte ved plex er her. At den gemmer på serveren hvor du er kommet til i filmen på trods den ligger lokalt
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 15:22
ja det er smart.
Det kan være jeg skal have pass engang men ved ikke hvor tit jeg får brug for det så venter lige med det
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2020 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

ja det er smart.
Det kan være jeg skal have pass engang men ved ikke hvor tit jeg får brug for det så venter lige med det
det kan jeg godt forstå
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 08:11
Er det rigtigt at ved serier i plex skal filnavnet i sidste mappe være, navn på serie og så efterfølgende s01e01? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Er det rigtigt at ved serier i plex skal filnavnet i sidste mappe være, navn på serie og så efterfølgende s01e01? 
ja det er korrekt. Inde på tvdb kan du se hvordan seriernes navne skal være. For der kan være pilot afsnit eller special jule afsnit der skal have et andet navn. Men det kan man se der.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 09:01
Okay.
Ved Kodi er det nok at bruge s01e01 så jeg skal ændre alle mine serier og jeg har en del. 
Findes der et program eller en smart måde at det kan gøres hurtigt på? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu