recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi og wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi og wifi

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:52
Men kan man splejse biblioteket med den når man har 2 servere.
Læste bare et sted at man ikke kunne 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Men kan man splejse biblioteket med den når man har 2 servere.
Læste bare et sted at man ikke kunne 
hvis du kan se begge netværks dreve på din Shield? Hvilket jeg går ud fra når du har det via kodi på Shield. Så tilføjer du bare netværks drevne som kilder lige som på kodi
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 19:18
Mener du i shield indstillinger eller plex app på shield eller plex web
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Mener du i shield indstillinger eller plex app på shield eller plex web
jeg mener i Shield indstillingerne der har du vel mountet dine to wd'er? Siden du har dem i kodi

Redigeret af T-Duck - 10-Maj-2020 kl. 19:25
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 19:56
Ja de er mountet
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Ja de er mountet
hvis du for sat plex serveren op på din Shield så din Shield bliver til plex server. Så kan de tilføje de mountet dreve som kilder uden problemer.

Redigeret af T-Duck - 10-Maj-2020 kl. 20:23
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 20:55
Jeg har prøvet at oprette en server i plex nu men tror ikke jeg kan. 
Jeg har slettet mine wd my cloud servere på plex web men de dukker stadig op inde i plex på shield.
Skal de ikke væk før jeg kan lave en server igennem shield? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har prøvet at oprette en server i plex nu men tror ikke jeg kan. 
Jeg har slettet mine wd my cloud servere på plex web men de dukker stadig op inde i plex på shield.
Skal de ikke væk før jeg kan lave en server igennem shield? 
nu skal bare nulstil den plex app. Kan gøre ved at logge af og på igen på app'en. Men man kan have alle de servere på en plexserver man vil
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 21:34
Jeg har slettet alle data og jeg er også logget af men de 2 servere kommer automatisk frem selv om jeg ikke er logget ind 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har slettet alle data og jeg er også logget af men de 2 servere kommer automatisk frem selv om jeg ikke er logget ind 
den må du lige over til de lidt klogere på plex forum. For det lyder mærkeligt
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 22:09
Efter jeg har logget ind så kommer jeg til det her

Men det er da ikke sådan man laver en server i shield eller er jeg forkert på den? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2020 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Efter jeg har logget ind så kommer jeg til det her
http://drive.google.com/file/d/17WGz8wP9JlP3qmSLmm2boPu49fTYxroh/view?usp=drivesdkdet er det du vælger den server di vil connecte til . Så hvad hedder serveren på din Shield? Så vælger du den server

Men det er da ikke sådan man laver en server i shield eller er jeg forkert på den? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu