|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 02-Januar-2008 kl. 21:22 |
|
Hejsa, Jeg ved det bliver lidt spekulativt, men jeg tillader mig at spørge alligevel. Er det nogle der har nogen ide om der snart kommer et blu-ray fremstød i Europa a la bluraysavings.com, hvor man gratis kan få 5 BD film når man køber en BD-afspiller. HD DVD havde jo et stykke tid et lignende tilbud kørende i USA før det kom til Europa for nogle uger siden. Er det nogle, der kan høre på vandrørene om et Blu-ray fremstød er på vej i Europa. Jeg har set at Sony tilbyder 6 film med S300, men hvad med de andre selskaber Samsung/Panasonic/Sharp osv.? |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Man kan jo kun spekulere, jeg synes dog ikke der er store chancer for at vi får et helt så godt tilbud at se, men noget lignende kommer der højst sandsynligt. Jeg er også træt af at amerikanerne og englænderne bliver så forkælede mens vi kun i danmark har enkeltfilm til de typisk 270-300 kr. uden ligndende tilbud. Jeg skrev dog denne mail for et par dage siden til Moviezoo's ris/ros mailadresse og fik følgende svar tilbage:
-----Oprindelig meddelelse----- ------------------------------------------------------------ ------------------------------- Hej Gandalf Redigeret af Sandal - 04-Februar-2009 kl. 19:35 |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Resultatet er jo desværre at salget bare ikke kommer igang herhjemme. Jeg tror jeg har 2-3 titler der er købt i Danmark. Resten af titlerne er købt i henholdsvis England, USA og Australien da jeg ganske enkelt nægter at betale 300 kr for en film på "tilbud" som de nu så smukt have dekoreret kassetterne med nede i Blockbuster. |
||
![]() |
||
Gaco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Ja da jeg så ordene "300 kr." og "tilbud" på samme sticker stod også bare WTF! |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
![]() |
|
Rygtet siger at Disney snart lancerer en 3-for-2 kampagne herhjemme.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Det lyder som en god start. Man må så bare håbe på at stk prisen ikke er 300 pr. stk for så syntes jeg ikke det er specielt interessant. |
||
![]() |
||
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Så du fik altså tilsendt 5 gratis blu-rayfilm ? Noget du vil foreslå, at man gør ? |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Næh for du vil næppe kunne se filmene da de sikkert er region A. Min afspiller er en region A. |
||
![]() |
||
Johannes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Nu er der heldigvis mange region A film, som virker på region B afspillere. Jeg prøver sgu lykken ! :D |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dog vil jeg tro de kræver en amerikansk kvittering samt en amerikansk stregkode. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja du har nok ret. Jeg prøver sgu |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |