recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kommer bluraysavings.com til Europa...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKommer bluraysavings.com til Europa...?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jr00 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-December-2004
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Kommer bluraysavings.com til Europa...?
    Sendt: 02-Januar-2008 kl. 21:22

Hejsa,

Jeg ved det bliver lidt spekulativt, men jeg tillader mig at spørge alligevel. Er det nogle der har nogen ide om der snart kommer et blu-ray fremstød i Europa a la bluraysavings.com, hvor man gratis kan få 5 BD film når man køber en BD-afspiller. HD DVD havde jo et stykke tid et lignende tilbud kørende i USA før det kom til Europa for nogle uger siden. Er det nogle, der kan høre på vandrørene om et Blu-ray fremstød er på vej i Europa. Jeg har set at Sony tilbyder 6 film med S300, men hvad med de andre selskaber Samsung/Panasonic/Sharp osv.?

Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Sted: Denmark
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 22:43

Man kan jo kun spekulere, jeg synes dog ikke der er store chancer for at vi får et helt så godt tilbud at se, men noget lignende kommer der højst sandsynligt. Jeg er også træt af at amerikanerne og englænderne bliver så forkælede mens vi kun i danmark har enkeltfilm til de typisk 270-300 kr. uden ligndende tilbud. Jeg skrev dog denne mail for et par dage siden til Moviezoo's ris/ros mailadresse og fik følgende svar tilbage:

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Gandalf Saxe [mailto:xxxxxx@gmail.com]
Sendt: 31. december 2007 15:17
Til: Moviezoo Support
Emne: Forslag

Kan I ikke lave nogle gode tilbud med Blu-ray film? Vi ser hele tiden vanvittig gode tilbud i England og USA hvor hver. 2. eller 3. film er gratis på udvalgte titler, og det er måske også lidt meget at forvente, men stadig et eller anden slags tilbud ville være rigtig fedt, og jeg ville med garanti købe mange, mange flere film hvis der kom noget der for alvor udkonkurrerede priserne hos konkurrerende webbutikker :D

- Gandalf Saxe

------------------------------------------------------------ -------------------------------

Hej Gandalf

Jo, der skal også nok komme lignende tiltag i løbet af 2008, men endnu har producenterne og de danske rettighedshavere ikke muliggjort dette.

Godt nytår.

Venlig hilsen
Olof Pape
E-handelskoordinator

Direkte tlf. 89282910
...................................
MovieZoo.dk
Klokkestøbervej 37 - 8800 Viborg
Tlf. 89282975 - DVS-Entertainment.dk

Redigeret af Sandal - 04-Februar-2009 kl. 19:35
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 03:38

Resultatet er jo desværre at salget bare ikke kommer igang herhjemme. Jeg tror jeg har 2-3 titler der er købt i Danmark.

Resten af titlerne er købt i henholdsvis England, USA og Australien da jeg ganske enkelt nægter at betale 300 kr for en film på "tilbud" som de nu så smukt have dekoreret kassetterne med nede i Blockbuster.

Til top
Gaco Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2007
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 03:58

Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Resultatet er jo desværre at salget bare ikke kommer igang herhjemme. Jeg tror jeg har 2-3 titler der er købt i Danmark.

Resten af titlerne er købt i henholdsvis England, USA og Australien da jeg ganske enkelt nægter at betale 300 kr for en film på "tilbud" som de nu så smukt have dekoreret kassetterne med nede i Blockbuster.

Ja da jeg så ordene "300 kr." og "tilbud" på samme sticker stod også bare WTF!

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 07:28
Rygtet siger at Disney snart lancerer en 3-for-2 kampagne herhjemme.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af jr00 jr00 skrev:

Hejsa,

Jeg ved det bliver lidt spekulativt, men jeg tillader mig at spørge alligevel. Er det nogle der har nogen ide om der snart kommer et blu-ray fremstød i Europa a la bluraysavings.com, hvor man gratis kan få 5 BD film når man køber en BD-afspiller. HD DVD havde jo et stykke tid et lignende tilbud kørende i USA før det kom til Europa for nogle uger siden. Er det nogle, der kan høre på vandrørene om et Blu-ray fremstød er på vej i Europa. Jeg har set at Sony tilbyder 6 film med S300, men hvad med de andre selskaber Samsung/Panasonic/Sharp osv.?

Kunne være interssant hvis det også kom i Danmark. bluraysavings.com virker perfekt i USA/Canada, måske lidt for perfekt for de sendte mine BD'er til DK.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Rygtet siger at Disney snart lancerer en 3-for-2 kampagne herhjemme.

Det lyder som en god start. Man må så bare håbe på at stk prisen ikke er 300 pr. stk for så syntes jeg ikke det er specielt interessant.
Til top
Johannes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-December-2007
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Kunne være interssant hvis det også kom i Danmark. bluraysavings.com virker perfekt i USA/Canada, måske lidt for perfekt for de sendte mine BD'er til DK.

Så du fik altså tilsendt 5 gratis blu-rayfilm ? Noget du vil foreslå, at man gør ?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 14:34

Oprindeligt skrevet af Johannes Johannes skrev:

Så du fik altså tilsendt 5 gratis blu-rayfilm ? Noget du vil foreslå, at man gør ?

Næh for du vil næppe kunne se filmene da de sikkert er region A. Min afspiller er en region A.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 15:19

Næh for du vil næppe kunne se filmene da de sikkert er region A. Min afspiller er en region A.

Nu er der heldigvis mange region A film, som virker på region B afspillere. Jeg prøver sgu lykken ! :D
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Johannes Johannes skrev:

Nu er der heldigvis mange region A film, som virker på region B afspillere. Jeg prøver sgu lykken ! :D
Det vil jo max koste dig et frimærke.
Dog vil jeg tro de kræver en amerikansk kvittering samt en amerikansk stregkode.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2008 kl. 15:31

Dog vil jeg tro de kræver en amerikansk kvittering samt en amerikansk stregkode.

Ja du har nok ret. Jeg prøver sgu
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu