|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() Sendt: 13-Juli-2010 kl. 11:42 |
Ja helt ærlig, det er fandeme ikke fedt at have Panasonic 50VT20 og deres BDT300 afspiller når der ingen 3D film er endnu :( og den Demo blu-ray som fulgte med er slidt op efterhånden :P
Så udover "Det regner med frikadeller 3D" som er bestilt, hvad er der så kommet på marked?
Jeg kan finde en Monsteres Vs. Aliens hvor der følger briller med, men det er ikke "Rigtig" 3D som kan ses på mit nye udstyr vel ?
Håber der sidder nogle gutter der har lidt mere styr på marked end jeg har lige pt. som kan stikke mig nogle links :)
På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Indrømmet, fornøjelsen med 3D er pt. noget begrænset, men vi kan jo håbe på bedre tider, og jeg tror at det kommer - men langsomt
![]() Men hvis det ikke alene er animationsfilm du leder efter, så kan jeg anbefale:
Og husk, at du som recordere.dk medlem, får en smule rabat, hvis du skriver "recordere" i feltet bemærkninger.
God fornøjelse
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Ja, det svarer jo lidt til at man har lanceret en helt ny type computer, men uden at sørge for at der er software til den...
![]() Egentlig utroligt at der overhovedet kan sælges 3D grej, men marketing er jo en mægtig faktor...
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() |
Tak så den bestilt :)
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
![]() |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der kommet flere 3D film til ???
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Og så er der en enkelt på vej.
Redigeret af flemming larsen - 23-August-2010 kl. 14:28 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Clash of the Titans er så en 2D->3D konverterings bastard der burde aflives (ikke at jeg har set den i 3D, men princippet er ækelt synes jeg)
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Ifølge bluray.com fortæller en kilde om den kommende extended edition af Avatar der lander i Q 4, men selv der ingen fakta om evt. 3D.
Kan godt forstå folk er en lille smule utålmodige.. |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det ser skidt ud med film til biograferne. Så det må jo uvægerligt smitte af på BD udgivelserne
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |