|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
Tjep11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 09-Februar-2008 kl. 20:17 |
I Antenneforeningen Helsingør - www.anthg.dk - har vi fået en meget konstruktiv udmelding fra Stofa med hensyn til holdningen til kompensation fra de problemer, som man har oplevet med Zaptor. Man finder linket til pdf-dokumentet om vilkårene her: http://www.anthg.dk/pdffiler/Dokument%201.pdf Jeg har søgt på hjemmesiderne på nogle af de større antenneforeninger, som er kunder hos Stofa (Aalborg-Nørresundby, Århus, m.fl) uden at kunne tilsvarende informationer. Jeg antager dog, at man Stofa generelt tilbyder disse vilkår til sine kunder. Eksponeringen i "Kontant" synes at have gjort sin virkning endnu, før udsendelsen er vist i TV.
|
|
Thomas
|
|
![]() |
|
airfrede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Jeg (som er medlem af AN-TV) har fået et brev fra stofa som siger det samme. |
|
![]() |
|
steffenh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Det er klart det har gjort sin virkning, for nu kan de fortælle om hvor professionelt de håndterer sagen, når de skal i kontant. Min ærlige mening omkring det er, at de er alt for sent ude. Derudover virker kompensationen nærmest latterlig. Jeg har betalt for abonnement på canal+ og en temapakke i snart 3 måneder, og det har ikke fungeret. At de så sender et brev ud hvor de nærmest lægger op til at man skal klappe dem på skuldrene fordi de underlader at fakturere en enkelt måned, er lidt til grin. Men de er trodsalt på rette spor Redigeret af steffenh - 10-Februar-2008 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Jeg vil gå så langt og kalde stofa kompensation for latterlig, så kan de lige så godt lade være med at give nogen form for kompensation. Blot min mening |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej jeg fik også brev fra stofa ,der er også tilbud om at levere zaptor tilmage inden marts måned,det er ok så vil tænke over hvad jeg vil.Men tro også det har noget med kontant at gøre ellers havde udmeldingen kommet før. hilsen agger |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Ja det er lidt tyndt - for mit vedkommende handler det om Kr. 79,- da HD pakken er det eneste jeg har udover de alm. kanaler. Det er sgu ikke nok som betakunde, overvejer da også om man bare skal få sine penge tilbage og måske købe den igen på et senere tidspunkt, men til en dyrere pris (Zaptor koster nu Kr. 1.595,-). |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
hvor mange forskellige tråde skal du skrive det samme i? hvis du har fået brevet så ved du også at du indtil 1.3 kan gå ned og få dine penge igen for boks of kort...så er den skid jo ikke længere. |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:26 |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Nu kommer jeg og os andre i tv i morgen. Så må vi håbe gribene Stofa kommer i tale eller så må vi tage skeen i den anden hånd
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Wanting - jeg glæder mig til at se dig i fjernsynet i morgen
![]() |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
Så så Mike ikke grine imorgen - men lyder til du bakker stofa op ?? føj da |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |