recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompensation fra Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompensation fra Stofa

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:16

Jeg er osse blevet kontaktet af EkstraBladet omkring Zaptor, om jeg bliver fremhævet igen ved jeg ikke, men der er sgu fokus på sagen.

Og fint jeg kan få mine Kr. 995,- tilbage nu og købe den igen om 2 måneder når den måske virker til Kr. 1.595,- se det er sgu en fin forretning...

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:29

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:24
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:30

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Så er da sjovt de ikke viser det når det er sådan en katastrofe som deres "EB-journalistik" gerne vil have det til at være

Øh, så du ikke udsendelsen, forstår du ikke hvad det gik ud på, Danmark er advaret mod Stofas Zaptor, og når de giver Zaptoren dumpekarakter i Ekstra Bladet på Lørdag, er der nok ikke mange kunder tilbage til Zaptoren.  

Nu er jeg ikke type der giver meget for hverken Kontant eller EBs journalistik - det er altid sådan noget "Lad os hive nogen ind og lad os se om vi kan få dem til at stå og krybe".

Jeg vil hellere have et digitalt tv produkt der er lidt fejlbehæftet i starten end ingenting eller et YouSee produkt hvor alting er stort og centralt bestemt.

Måske men ingen røg uden ild vel, og sagde du "lidt" fejlbehæftet i starten - jeg har haft min Zaptor siden december og den virker stadig ikke en aften uden problemer, jo sidste weekend oplevede jeg det men glæden varede kort...

Beovision Avant 55"
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:35
Michael A så tror jeg seriøst der er noget galt med dit signal...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:37

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:38

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.

Beovision Avant 55"
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:42

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.

Du er glemsom?

Jeg fortalte dig endda i vores telefonsamtale, at hvis du fortsat havde problemer med pixeleringer (som der så ikke var, og du ville vende tilbage til mig hvis der var) så skulle vi have en tekniker ud til dig...

Men okay - det har jeg nok aldrig sagt....

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:43

Jan.Larsen virker Zaptor hos dig uden problemer så jeg måske den eneste hvor den stadig er gal?

Bare her til aften var den gal på Tv2 med pixelering og lyden der periodisk forsvandt.

Beovision Avant 55"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Du er glemsom?

Jeg fortalte dig endda i vores telefonsamtale, at hvis du fortsat havde problemer med pixeleringer (som der så ikke var, og du ville vende tilbage til mig hvis der var) så skulle vi have en tekniker ud til dig...

Men okay - det har jeg nok aldrig sagt....

Hej Lars, det er rigtigt indrømmet det er jeg ikke bleg for at sige, for det har du sagt.

Lad os få en tekniker på banen og målt mit signal hvis det hjælper er det fint med mig.

Beovision Avant 55"
Til top
Gotcha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:49

Når man tænker på at der trods alt er flere tusind tilfredse kunder, så må der da være noget der virker. Jeg er overbevist om at der er noget galt med din egen interne installation. Prøv at gennemgå dine kabler og stik. Hvis der ikke er nogen fejl at finde, så er du altså nødt til at få en ud og måle, om du har det signal du skal bruge for at boksen virker ordentligt. Jeg må sige, at hvis det viser sig, at problemerne skyldes en fejl i din ejendom, så er det pinligt.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 22:50
Ja Gotcha enig - det er sjovt hvis det viser sig at mange de folk der bliver ved med at brokke sig har problemer i deres installationer - så er det jo nærmeste pinligt for dem. Da alle installationerne inde i huset er ens eget ansvar.

Jeg havde en ven der var helt i det røde felt - da jeg kom ud til ham så havde han en gamle og knækket 230v ledning som antenneledning.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu