recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kompensation fra Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKompensation fra Stofa

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 16:52

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:23
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

I var nogle stykker der fik noget travlt med MichaelA og hans evner til at samle kabler og andre ting.

Det var ikke Stofa folk Jan - men nej, lad os glemme det....

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

[QUOTE=wanting]fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails

Hvornår har du sendt en mail, er ikke er blevet besvaret - så skal jeg gerne gå ind og checke hvorfor det ikke skulle være tilfældet (vil gerne lige vide hvor den er sendt til, hvis det er en lokalafdeling, kan jeg selvfølgelig ikke se det)

jeg har sendt 3 mails inden for de sidste 14 dage UDEN svar og den sidste for en uge og 1 dag siden

Til hvilken email adresse er de sendt? Jeg har forsøgt at kigge i de postkasser som min afdeling har med at gøre, og jeg kan ikke finde en "Wanting" der har skrevet - men hvis du har skrevet i et andet navn, så er det måske derfor?

Jeg er ikke interesseret i mudderkastning, hverken i denne tråd, eller andre - og jeg påstår ikke at det er kunderne der har problemer. Jeg er jo ikke dum, og uvidende omkring de problemer der er med Zaptorproduktet, og setuppet omkring Zaptor - men på den anden side, så skal vi være sikre på at kundens forbindelse osv. er optimal, det er håbløst at fejlsøge på en central fejl, som så skyldes dårlige forbindelser hos en kunde...

Så, ro på alle sammen - de af Stofa folkene der er på her, er her faktisk for at hjælp...

[/QUOTE

skrevet til ( kundeservice - zaptor - kontakt ) og har også skrevet kundenummer ned 9103922

Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2006
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 19:15

zulfo:

Jeg synes efter hånden det er forvirrende med alle de tråde om zaptor.

Du oprettede en der var beregnet til teknisk support

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403& PN=0&TPN=1

Det er jo spredt til mage tråde med det resultat, at man ingen steder får backup på tekniske problemer, der er aktuelle.

Mit TV2 gik helt galt med pixeleringer kl 18:

DVD BER:

0e-9 > ca. 2000e-9

Noise ratio > 36-41,5

Uncorrected blocks 0-400

Konen bliver tosset over den tid og forstyrrelser det giver, når jeg jo gerne vil have zaptor til at virke.

Da jeg midt i dec. købte boksen i Aalborg, lod jeg mig overtale til at installere selv - der var ellers gratis tekniker i tilbudet. Jeg kunne jo den gang have fået målt mit signal.

Jeg har både fået byttet boks og fjernbetjening og modem. Fjernbetjeningen virker perfekt, ellers er det ikke blevet meget bedre.

Jeg er en ældre pensionist, som så en mulighed med zaptor, men bliver det ikke bedre inden 1/3 sender jeg den retur og så var det så mit digitale eventyr.

2166601 Hals Antenneforening / Aalborg

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 20:06
summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
ramlev Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 21:03
Jeg har snakket med stofa så ufatteligt mange gange med diverse problemer, 2 gange i dag siden kl 1830 har min box gået i sort, og har måttet trække strømmen. mellem 5- 10 gange har jeg prøvet tv-guiden uden resultat, udover sort skærm.
der går ikke en dag uden at en eller anden kanal fryser + pixeleringer én másse.
Har ligeledes fåe boxen installeret af en stofa mand. har ligeledes fået at vide at signalet på linien er 10-4.

Men stadig en masse problemer, har skrevet til stofa, at jeg ikke har noget mod at være test person, men at jeg så ikke forventer at skulle betale for det. Jeg er ikke interesseret i at levere den tilbage da jeg ser frem til at den forhåbentlig kommer til at virke på et tidspunkt. Men indtil da, kan jeg slet ikke se hvorfor jeg skal betale for den.

der siges at der findes flere 1000 som ikke har problemer, hvad bygger i det på ? kommer det fra, hvis man ikke klager har man ingen problemer. min svigerfar bl.a. bruger bare slet ikke boxen lige for tiden, han har ikke en gang modtaget et brev fra stofa, så han er i den overbevisning at der stadig er 6 måneders opsigelse.

Så stofa tror bare i skal til at få fingeren ud, og så at gøre alle jeres kunder glade, og giv pengene tilbage, og til den tid hvor det virker, så skal vi alle gerne betale for produktet.

Stofa
:o)
Hasse R. Hansen
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

zulfo:

Jeg synes efter hånden det er forvirrende med alle de tråde om zaptor.

Du oprettede en der var beregnet til teknisk support

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403& PN=0&TPN=1

Det er jo spredt til mage tråde med det resultat, at man ingen steder får backup på tekniske problemer, der er aktuelle.

Det er svært at styre trådene - der er oprettet 2 "officielle" til feedback, men den første gik hen og blev mudret  og så den efter den nye firmware (som også er mudret til efterhånden), og det er den der primært bliver fulgt...

Redigeret af zulfo - 13-Februar-2008 kl. 21:10
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2006
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 14:04

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.

Det er virkelig frustrerende. To timer efter TV2 koksede totalt, var alt i den skønneste orden igen. Hvis der nu ikke er nogen aktuelle fejl, når/hvis en tekniker bestilles/kommer, så koster det vel kassen. Jeg har jo ikke flere "millioner" at fyre af på den ustabile modtagelse jeg oplever.

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 14:16
Summer - 100% enig - det er et problem og ikke nemt at lokalisere. Har du et kundenummer?
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 16:16

Har haft besøg af Stofa til en måling hos mig, fint signal lige efter bogen og flinke folk hvor vi fik en god snak om Zaptor.

Zaptor spiller rigtigt godt hos mig p.t så det er ren fornøjelse fra første række.

Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 16:32

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:23
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 17:41
Jan og Michael A - det er jo ingen garanti for at det fremover spiller 100% men fejlkilden der kan ligge lokalt er jo så hermed fjernet hos Michael A. Det er jo en skøn ting.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu