|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
||
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:23 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Det var ikke Stofa folk Jan - men nej, lad os glemme det.... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
||
Til hvilken email adresse er de sendt? Jeg har forsøgt at kigge i de postkasser som min afdeling har med at gøre, og jeg kan ikke finde en "Wanting" der har skrevet - men hvis du har skrevet i et andet navn, så er det måske derfor? Jeg er ikke interesseret i mudderkastning, hverken i denne tråd, eller andre - og jeg påstår ikke at det er kunderne der har problemer. Jeg er jo ikke dum, og uvidende omkring de problemer der er med Zaptorproduktet, og setuppet omkring Zaptor - men på den anden side, så skal vi være sikre på at kundens forbindelse osv. er optimal, det er håbløst at fejlsøge på en central fejl, som så skyldes dårlige forbindelser hos en kunde... Så, ro på alle sammen - de af Stofa folkene der er på her, er her faktisk for at hjælp... [/QUOTE
skrevet til ( kundeservice - zaptor - kontakt ) og har også skrevet kundenummer ned 9103922 |
|||
![]() |
|||
summer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
zulfo: Jeg synes efter hånden det er forvirrende med alle de tråde om zaptor. Du oprettede en der var beregnet til teknisk support http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403& PN=0&TPN=1 Det er jo spredt til mage tråde med det resultat, at man ingen steder får backup på tekniske problemer, der er aktuelle. Mit TV2 gik helt galt med pixeleringer kl 18: DVD BER: 0e-9 > ca. 2000e-9 Noise ratio > 36-41,5 Uncorrected blocks 0-400 Konen bliver tosset over den tid og forstyrrelser det giver, når jeg jo gerne vil have zaptor til at virke. Da jeg midt i dec. købte boksen i Aalborg, lod jeg mig overtale til at installere selv - der var ellers gratis tekniker i tilbudet. Jeg kunne jo den gang have fået målt mit signal. Jeg har både fået byttet boks og fjernbetjening og modem. Fjernbetjeningen virker perfekt, ellers er det ikke blevet meget bedre. Jeg er en ældre pensionist, som så en mulighed med zaptor, men bliver det ikke bedre inden 1/3 sender jeg den retur og så var det så mit digitale eventyr. 2166601 Hals Antenneforening / Aalborg
|
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
ramlev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||
Jeg har snakket med stofa så ufatteligt mange gange med diverse problemer, 2 gange i dag siden kl 1830 har min box gået i sort, og har måttet trække strømmen. mellem 5- 10 gange har jeg prøvet tv-guiden uden resultat, udover sort skærm.
der går ikke en dag uden at en eller anden kanal fryser + pixeleringer én másse. Har ligeledes fåe boxen installeret af en stofa mand. har ligeledes fået at vide at signalet på linien er 10-4. Men stadig en masse problemer, har skrevet til stofa, at jeg ikke har noget mod at være test person, men at jeg så ikke forventer at skulle betale for det. Jeg er ikke interesseret i at levere den tilbage da jeg ser frem til at den forhåbentlig kommer til at virke på et tidspunkt. Men indtil da, kan jeg slet ikke se hvorfor jeg skal betale for den. der siges at der findes flere 1000 som ikke har problemer, hvad bygger i det på ? kommer det fra, hvis man ikke klager har man ingen problemer. min svigerfar bl.a. bruger bare slet ikke boxen lige for tiden, han har ikke en gang modtaget et brev fra stofa, så han er i den overbevisning at der stadig er 6 måneders opsigelse. Så stofa tror bare i skal til at få fingeren ud, og så at gøre alle jeres kunder glade, og giv pengene tilbage, og til den tid hvor det virker, så skal vi alle gerne betale for produktet. Stofa |
|||
:o)
Hasse R. Hansen |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Det er svært at styre trådene - der er oprettet 2 "officielle" til feedback, men den første gik hen og blev mudret og så den efter den nye firmware (som også er mudret til efterhånden), og det er den der primært bliver fulgt...
Redigeret af zulfo - 13-Februar-2008 kl. 21:10 |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
summer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
Det er virkelig frustrerende. To timer efter TV2 koksede totalt, var alt i den skønneste orden igen. Hvis der nu ikke er nogen aktuelle fejl, når/hvis en tekniker bestilles/kommer, så koster det vel kassen. Jeg har jo ikke flere "millioner" at fyre af på den ustabile modtagelse jeg oplever. |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Summer - 100% enig - det er et problem og ikke nemt at lokalisere. Har du et kundenummer?
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
||
Har haft besøg af Stofa til en måling hos mig, fint signal lige efter bogen og flinke folk hvor vi fik en god snak om Zaptor. Zaptor spiller rigtigt godt hos mig p.t så det er ren fornøjelse fra første række |
|||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|||
![]() |
|||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
||
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:23 |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Jan og Michael A - det er jo ingen garanti for at det fremover spiller 100% men fejlkilden der kan ligge lokalt er jo så hermed fjernet hos Michael A. Det er jo en skøn ting.
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |