|
|
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |||
summer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
![]()
Nu har jeg i går og i dag prøvet både tlf. og mail, men det er håbløst at få kontakt/respons.' I aften er både DR1 og TV2, og ganske givet andre kanaler også, totalt flippet med pixeleringer i tal som tidligere beskrevet. Jeg orker simpelthen ikke at sidde og tjekke alle kanal for "gode eller dårlige" Når og hvis jeg får mit signal målt og fejl der er udelukket, ryger boksen retur. Jeg lader mig ikke "købe" med latterlige 79kr. (HD-pakken) for x antal timers frustrerende timers arbejde. |
|||
![]() |
|||
summer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
Ja, det stod der også: 2166601 Hals Antenneforening / Aalborg |
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
Summer skriv til support@stofa.dk
|
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har haft kontaktet support@stofa.dk De kan ikke forstå hvad jeg skriver til dem, kun at jeg ikke er tilfreds og tilbyder at sende en tekniker til x-antal kr. til at gennemmåle min forbindelse. Teknikerbesøg som jeg havde krav på gratis, da jeg købte boksen i dec. Nu har jeg snakket med Aalborg og det lader til de vil gøre det gratis. |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Support kan godt forstå hvad du skriver - og en måling af signalet ved standeren for at udbedre fejl, koster normalt ikke noget... Men fint at vores tekniske service har fået fat på dig, og I får lavet en aftale, det var vel det primære... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
||
Nogle der ved om man også automatisk opsiger sin temapakke hvis man leverer boks og kort tilbage inden 1. marts? Det drejer sig om AN-TV. Ville ikke være fedt at levere boksen tilbage men stadigvæk skulle betale for en temapakke i 12 måneder.
|
|||
![]() |
|||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
||
- Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:22 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |