recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopier af AirPods.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopier af AirPods.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopier af AirPods.
    Sendt: 26-December-2019 kl. 09:09
Hej Recordere.

Er der nogen der har erfaringer med kopier/efterligninger af AirPods.

Eksempelvis disse.


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 10:42
Min datter fik sådan et sæt. Og der var ikke andet end problemer. Lyden er dårlig, og de virker bare ikke særligt godt. Det er spild af penge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:09
jeg har købt nogle på AliExpress og dem til 40 kr svarer nok til disse du linker til og lyden er ikke specielt godt. Jeg købte også nogle til 150 kr som er rimelige i9000 tws.

Men ellers kig efter Huawei am61. Rigtig god bt med god lyd.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Hej Recordere.

Er der nogen der har erfaringer med kopier/efterligninger af AirPods.

Eksempelvis disse.


De har næppe H1 eller W1 chippen, så du vil miste noget funktionalitet.

Men til prisen er de sikkert glimrende.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:49
Telmore har lige haft tilbud på AirPods 2019 modellen til 150 kr, vi nåede selv at købe 2 par til julegave til to af vores 3 børn. Ved ikke om de har det tilbud længere.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 11:58
Tak for input.

Tror jeg holder mig til de originale AirPods.

Jeg holder lidt øje og ser om de ikke kommer på tilbud i januar.


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre
næh men burde man forvente mere end dåselyd til den pris ?


Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2019 kl. 21:57
@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

[QUOTE=Mufti]Hej Recordere.

Men til prisen er de sikkert glimrende.

Har du hørt nogle af de billige kopier?

De lyder som en dåse. Jeg gav måske 200 for mine am61 og det lyder 1000 bedre
næh men burde man forvente mere end dåselyd til den pris ?


For 200 købte jeg nogle Huawei am61 og de lyder rigtig godt, så det kan man godt.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@JordanDK - originale Airpods til 150,- stykket? - for en 2019 model? lad os bare sige det lyder ekstremt usandsynligt. Selv ikke en broket vare vil de kunne få til den pris - så vil der i hvert fald være en alvorlig negativ dækning på det.
Jeg kunne måske gå med til det hvis det var Earpods (ledning) og ikke airpods (uden ledning) da de måske kom i nærheden af det prisleje. De lister ikke engang hverken airpods eller airpods pro som tilbehør på deres hjemmeside.

Den er nu god nok. 

Jeg købte også hos fullrate godt nok til 250kr. 
Men med til historien så binder man så også til 6 måneders mobil abonnement samtidig. 

Men for mig var det samme pris for abonnement som tidligere selvskab med samme tale og data. Så jeg har stort set kun givet de 250kr. 


Redigeret af sickchild - 27-December-2019 kl. 08:42
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 08:52
Knægte havde på et tidspunkt et par der faktisk havde W1 chip. De hed bare AirPod SuperCopy, og var på det tidspunkt den bedste kopi, og de spillede også godt. Han ødelagde dog bare den ene......
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu