|
Korrekt højde for bag højtalere? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sæt dem 135 cm fra gulv til underkant højttaler, så funker det!
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke i tvivl om, det funker eller ej; spørgsmålet er vel mere, hvor godt det funker? Alle rum er ikke ens, ligeledes med højttalere; tænk nu, hvis der blev brugt meget aflange højttalere, hvor diskanten sidder i toppen, eller hvad nu hvis der blev brugt gulvhøjttalere hele vejen rundt? Brug lidt tid på det, hvor du leger med indstillinger og placeringer, og find det, du synes giver den bedste oplevelse... |
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad nu hvis…… min røv er spids Trådstarter skriver om væghængte højttalere. Min præcise anbefaling er for at de ikke hænger i hovedhøjde og heller ikke hænger for højt. Begge dele ødelægger surroundoplevelsen.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |