|
Krav til USB Stick - LG B7 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, den har USB 3.1/3.0/2.0. Hvad TV'et bruger ved jeg ikke. Redigeret af danji - 08-August-2018 kl. 09:33 |
|||
Mvh dan.
|
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er bestemt en mulighed. Det er derfor jeg søger nogen der har en stick de _ved_ virker. Ellers køber jeg en større stick, som af en anden grund heller ikke virker. |
|||
Mvh dan.
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med at købe en 2½" harddisk, den er langt billigere målt pr. GB, og den virker. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gælder det også når man sammenligner med en stick på 64 GB eller under? Jeg ville jo mene at en stick til et par hundrede skulle være nok. Jeg kan ikke finde en USB HDD til den pris. |
|||
Mvh dan.
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
en usb stick er altid dyrere end en HDD når du kigger pris/GB. - en 500GB USB HDD fås fra ny for under 400 - eventuelt kan du se om du kan finde en brugt, eller hvis du har en gammel 2,5" disk selv, så smid den i et kabinet.
|
|||
mino
Bruger Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
#0 jeg har et LG OLED fra 2016 og i samme situation som dig fandt jeg ud af at TV’et ikke acceptere USB sticks til visse funktioner men kun harddiske. Jeg havde fat i deres support som bekræftede dette.
Årsagen var noget omkring holdbarhed/stabilitet da pause og live playback står og skriver hele tiden. Sådan husker jeg i hvert fald forklaringen. Jeg løste problemet ved at tilslutte en flash baseret harddisk. Jeg nægtede nemlig at tilslutte noget gammeltdags til mit lækre nye OLED :-)
|
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her er en til 329,- https://www.edbpriser.dk/produkt/toshiba-canvio-basics-441342/, og du er sikker på den virker. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
500gb er det mindste du bør købe.
Jeg må konstant bede familen om at slette. |
|||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Denne virker:
Har selv en i 32GB mener jeg den er på. Har et B7v 65. Vil tro denne ssd også virker, men har ikke prøvet: findes også i 500GB. |
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Disse priser er unægtelig en del mere end et par hundrede Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle.
Mange tak for jeres feedback. Nu fandt jeg simpelthen frem til LGs online user guidefor LG OLED55B7v, og her står det ret tydeligt at optagelse er ok med USB flash, men live optagelse er ikke (altså timeshift functionalitet). Til live optagelse skal der bruges USB HDD. Dette fremgår desværre ikke så tydeligt i deres support side som jeg linkede til i det første indlæg. Kravene er (til live optagelse) på denne LG side hvor der står, at de ikke må være en USB flash, men en USB HDD, og at der skal være mindst 80 GB total og 2,3 GB fri. RTFM...sigh. Tak for hjælpen. Redigeret af danji - 09-August-2018 kl. 11:46 |
|||
Mvh dan.
|
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Warren. Tak for links. Kan du bekræfte at denne FLASH stick virker både til almindelig optagelse OG til live optagelse? I følge manualen (som jeg netop har fundet frem til) virker live optagelse ikke med flash USB, som Sandisk Estreme Pro Flash Drive jo er. Samsungen virker sikkert fint, men prisen er nogså noget højere. |
|||
Mvh dan.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |