|
Krav til USB Stick - LG B7 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Mange tak. Det tror jeg er den billigste løsning der ser ud til at opfylde LGs specificationer. |
||||
Mvh dan.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men måske er 100,- ekstra for en SSD løsning bedre givet ud:
Intenso Premium Edition USB 3.0 128 GB. Behøver ikke så meget plads, da jeg ikke skal bruge det til decideret optagelse, men til timeshift. Redigeret af danji - 09-August-2018 kl. 11:51 |
||||
Mvh dan.
|
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gentegne skrivninger og sletninger på en SSD disk kan forkorte dens levetid væsentligt.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Denne usb stick virker kun til optagelse. Ikke til live optagelse/pause. Jeg har lige testet.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo, jo. Men er det ikke i størrelsesordenen 100,000 write cycles? Hvis jeg laver live optagelse og vi antager at jeg fylder hele disken på 1 time, så har jeg til 100,000 timer = over 10 år :) |
||||
Mvh dan.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for feedback. Så er tingene jo som det står i manualen. Jeg satser på en Intenso SSD. |
||||
Mvh dan.
|
||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
@danji - det er ikke 100000 write-reads per bit, men derimod 10000 - til gengæld kommer du ikke i nærheden af det i din levetid, hvis du kobler den til et TV og bruger den som lager.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var lige godt #¤"#%#¤.
Live optagelse virker heller ikke med Intenso SSD. Teknisk set er det jo ikke en USB HDD. Jeg troede ikke TV'et kunne se forskel på USB HDD og USB SSD. Jeg må forsøge mig med en HDD. |
||||
Mvh dan.
|
||||
mino
Bruger Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Som nævnt tidligere, så fungere en SSD/Flash baseret USB harddisk for mig. Mener det er sådan en her : https://www.edbpriser.dk/produkt/freecom-mssd/ Kan tjekke senere hvis det ønskes.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du må da gerne lige bekræfte at den enhed virker til dit 2016 LG (med Live Optagelse, ikke kun optagelse). Men når min Intenso ikke virker til 2017 LG OLED så holder jeg mig til HDD til mit næste forsøg. Redigeret af danji - 15-August-2018 kl. 13:02 |
||||
Mvh dan.
|
||||
mino
Bruger Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
den virker skam, og linket er korrekt.
|
||||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var mærkeligt. Jeg har ingen forklaring på hvorfor en Intenso SSD så ikke virker. Nogen der er USB ekspert og kan forklare forskellen?
Tjekkede lige min gamle WD Passport (som er over 10 år gammel). Det er en USB HDD, den virker også helt fint live optagelse. @mino: Tak for forslaget, men det er lidt dyrt da jeg bruger det meget sjældent. Men måske andre vil sætte pris på en verificeret enhed. |
||||
Mvh dan.
|
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |