|
Krigen er brudt ud |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må man vælge at flytte til en anden by, eller sætte sig op imod antenneforeningens ledelse! Hvis det er så stort et problem, kan det næppe være noget problem at få et flertal til at vælte bestyrelsen. Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det kan jeg ikke. En antenne, så er dit tv klaret, og enten mobilinternet eller alternativer via telefonkablerne. Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ER et stort problem! Se magasinet PENGE fra i torsdags |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg så det i torsdags.
Som skrevet kan jeg næsten godt forstå at der kan lovgives om det. Men det man får ud af det, er tv pakker der koster mere...... Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis ellers politikerne gør deres fodarbejde rigtigt, får vi fohåbentlig "svenske tilstande". Her koster det kun det halve..
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan skulle politikerne kunne indvirke på det? Skal vi importere 4 millioner seere? Klaus |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Klaus, det handler jo ikke kun om antallet af seere! Skal vi benytte din analogi, så er infrastrukturen billigere i DK, eftersom afstandene i Sverige er LANGT større! M.v.h. |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min analogi? Næh, det var såmænd Boxers påstand - jeg så nemlig programmet, hvor de udtalte sig.... Klaus |
||
Parabolen
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den eneste løsning er lovgivning det siger sig selv. Som det er nu er det et slaraffenland for TV-udbyderne da de sammensætter TV-pakkerne som tvangskøb. Lad os få noget frihed for forbrugerne ved lovgivning. TV programmet penge giver jo et fint eksempel hvor familien tvinges til en TV-pakke de ikke ønsker og ikke har råd til.
Som jeg har skrevet tidligere kan man jo ved samme lejlighed give udbyderne mulighed for at leje sig ind på kabelnettet, det kan sagtens lade sig gøre selvfølgelig kan det det.
|
||
/Erik
|
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øhh jeg ved ikke om det var det samme "Penge" program vi så forleden. Der var lovgivning på vej der gjorde at man ikke kunne tvinge alle i en boligforening til at vælge den store pakke. Der var ikke lovgivning på vej mod store tv pakker i sin helhed. Jeg tror næppe politikerne vil blande sig i, hvordan private firmaer udbyder deres produkter. Og ja alting er billigere i sverige formentlig også lønnen. Derudover er der næsten dobbelt så mange beboere i sverige. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og Boxer er da om nogen fulde af lo**! Man er da naiv, hvis man tror at Boxer ikke sparer penge, ved at lave fælles nordiske indkøb af kanaler! De sparer derved penge, på at tilbyde samme kanaler i DK, NO, SE, eller hvor de nu findes... M.v.h. |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den familie du mener ikke har råd, er det pensionisterne? I så tilfælde er det ikke den store stygge tv udbyder der tvinger noget ned i halsen af folk, men den lokale antenneforening, hvor flertallet bestemmer. Igen - hvad forhindrer pensionisterne i at flytte væk, hvis de er utilfredse? Som skrevet tidligere, så er der en tom lejlighed lige overfor mit hus de kan leje. Men så vigtigt er de 400 kr om måneden nok heller ikke?
Hvem skal betale for ombygningen af antennenettene i boligforeningerne, så dette bliver muligt? Klaus |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |