recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kunstner Film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKunstner Film

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 00:48
Hvis du har set filmen, kan du da ikke have undgået toturscenen, hvor Kaptajn Vidal fanger og torturerer en af oprørerne.

Det er lige efter Ofelia har undsluppet den blege mand ved at tegne en dør med det magiske kridt.

Det er noget tid siden jeg så den sidst, så ovenstående er fra hukommelsen, men jeg har set den flere gange, så jeg mener det er rimeligt korrekt.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 22:34
Hej igen allesammen :D

Nu har jeg fået set en masse hvad JEG ville kalde movie arts film: Pans Labyrint, Inglourious Basterds, The Imaginarium of Doctor Panussus, The Prestige og The Shawshank Redemption

Jeg syntes ikke man kan sammenligne nogle af disse film ud over 4 af dem er fantastiske. Pans Labyrint, Inglourious Basterds, The Imaginarium of Doctor Panussus og The Shawshank Redemption. uden tvivl top 10 på min liste over bedste film :D

The Prestige er kedelig, uinteressant og forvirrende. Der var nogle enkelt gange man følte nu havde man styr på filmen og at den var spændende, men så blev den forvirret og kedeligt igen. Skuespillerne gør det dog rigtig godt. 
Jeg vil sige at folk som leder efter en god film som ligger lidt op af The Prestige så vælg The Illusionist i stedet. Meget mere interessant og spændende lige til det sidste. 

Jeg håber på jeg kan få fat i Requiem for a Dream imorgen når jeg samtidig skal ud og have Alice in Wonderland combo box :D

Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Nu har jeg fået set en masse hvad JEG ville kalde movie arts film: Pans Labyrint, Inglourious Basterds, The Imaginarium of Doctor Panussus, The Prestige og The Shawshank Redemption
Kan godt være, at DU kalder dem "movie arts film" men ingen af de nævnte film kan klassificeres - med den rigtige betegnelse - for "Art House" film.

Redigeret af Gromit - 05-Juli-2010 kl. 23:09
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2010 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Gromit Gromit skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Kan godt være, at DU kalder dem "movie arts film" men ingen af de nævnte film kan klassificeres - med den rigtige betegnelse - for "Art House" film.

Det kan jo så diskuteres til hudløshed...LOL

Men, det er et faktum at mange betragter f.eks. 'Pans Labyrint' som en "Art Film". "Art Film" kategoriseres oftest som seriøse, ikke-kommercielle film, der er lavet til et begrænset publikum.

Andre nyere film med betegnelsen "Art Film", er f.eks. 'Memento' og 'Hard candy' (som er en fantastisk film).
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu