|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Hvis du har set filmen, kan du da ikke have undgået toturscenen, hvor Kaptajn Vidal fanger og torturerer en af oprørerne.
Det er lige efter Ofelia har undsluppet den blege mand ved at tegne en dør med det magiske kridt. Det er noget tid siden jeg så den sidst, så ovenstående er fra hukommelsen, men jeg har set den flere gange, så jeg mener det er rimeligt korrekt.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Hej igen allesammen :D
Nu har jeg fået set en masse hvad JEG ville kalde movie arts film: Pans Labyrint, Inglourious Basterds, The Imaginarium of Doctor Panussus, The Prestige og The Shawshank Redemption Jeg syntes ikke man kan sammenligne nogle af disse film ud over 4 af dem er fantastiske. Pans Labyrint, Inglourious Basterds, The Imaginarium of Doctor Panussus og The Shawshank Redemption. uden tvivl top 10 på min liste over bedste film :D The Prestige er kedelig, uinteressant og forvirrende. Der var nogle enkelt gange man følte nu havde man styr på filmen og at den var spændende, men så blev den forvirret og kedeligt igen. Skuespillerne gør det dog rigtig godt. Jeg vil sige at folk som leder efter en god film som ligger lidt op af The Prestige så vælg The Illusionist i stedet. Meget mere interessant og spændende lige til det sidste. Jeg håber på jeg kan få fat i Requiem for a Dream imorgen når jeg samtidig skal ud og have Alice in Wonderland combo box :D |
||
![]() |
||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() |
|
Kan godt være, at DU kalder dem "movie arts film" men ingen af de nævnte film kan klassificeres - med den rigtige betegnelse - for "Art House" film.
Redigeret af Gromit - 05-Juli-2010 kl. 23:09 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
![]() Men, det er et faktum at mange betragter f.eks. 'Pans Labyrint' som en "Art Film". "Art Film" kategoriseres oftest som seriøse, ikke-kommercielle film, der er lavet til et begrænset publikum.
Andre nyere film med betegnelsen "Art Film", er f.eks. 'Memento' og 'Hard candy' (som er en fantastisk film).
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |