recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KURO KRF-9000FD vs BenQ W6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKURO KRF-9000FD vs BenQ W6000

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2009 kl. 23:09
Lærredet er et Quality screen, frame vision light(vl-B220-W). Beslaget er et Chief rpmu beslag.

Er det ikke lidt dårlig stil at diske op med den rabat man har forhandlet sig til?
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 1192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 01:29
nej det syntes jeg ikke det er for hvorfor skal der være forskel på det tilbud du får og det jeg får ?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 07:49

Oprindeligt skrevet af mikkelfrost mikkelfrost skrev:

nej det syntes jeg ikke det er for hvorfor skal der være forskel på det tilbud du får og det jeg får ?
Selvfølgelig skal der være det, alt efter hvor meget man handler der, eller hvor dygtig man er.

Eks. Jeg kan næsten skaffe alle nye biler med max rabat til dem jeg kender, bare ikke hvis de har en i bytte, så gider jeg ikke rode med det. Jeg ville da aldrig udstille på nettet hvad priserne er.

SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 11:57

Det er jo derfor man forhandler om prisen
Men de er altså meget nemme og flinke til at snakke om prisen derinde
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 12:31
det syntes jeg ikke helt de er  .. har fået den ned på 20000 kr men ikke længer ned :(  .     det er jo bare hvad andre sælger den til .

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 13:26

det syntes jeg ikke helt de er  .. har fået den ned på 20000 kr men ikke længer ned :(  .     det er jo bare hvad andre sælger den til .

Hvis det samtidig er dén butik i nærheden der har den bedste ekspertise på området, så er dét jo netop også en god pris.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 14:29
ja ved godt de har tjek på tingne der inde :)  efter hvad jeg kan læse mig til bla her inde  .   men efter som det er den samme maskine der koster det sammen andre steder så er grunden for at købe den der inde jo ikke noget spicelt da jeg er nød til at se poå kr og øre .

den super servis og expertise ser jeg jo som noget der naturlig følger med . spicelt i 20000 kr klassen

hvis de nu sgae jamen når de andre sælger den til 20000 så kan du få den til fx 19000 her eller de gav mig stadner til loft montering med så ville det være noget jeg husked og kom igen men at de "bare" sige oki den koster det der over så koster den det sammen her det bliver det jo ikke billiger af for mig .

jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være sådan en hemmelighed hvad andre har fået snakked dem ned på i et samled tilbud ???

det burde da komme frem så vi alle kunne nyde godt af det og måske lave det bedre eller lave det samme samme sted .
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 17:00

ja ved godt de har tjek på tingne der inde :)  efter hvad jeg kan læse mig til bla her inde  .   men efter som det er den samme maskine der koster det sammen andre steder så er grunden for at købe den der inde jo ikke noget spicelt da jeg er nød til at se poå kr og øre .den super servis og expertise ser jeg jo som noget der naturlig følger med . spicelt i 20000 kr klassen hvis de nu sgae jamen når de andre sælger den til 20000 så kan du få den til fx 19000 her eller de gav mig stadner til loft montering med så ville det være noget jeg husked og kom igen men at de "bare" sige oki den koster det der over så koster den det sammen her det bliver det jo ikke billiger af for mig .jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være sådan en hemmelighed hvad andre har fået snakked dem ned på i et samled tilbud ???det burde da komme frem så vi alle kunne nyde godt af det og måske lave det bedre eller lave det samme samme sted .

Da jeg fik et samlet tilbud kan jeg af gode grunde ikke sige hvad jeg gav for projektoren alene. Dog går jeg ud fra at jeg har fået PJ til ca 20000 som jeg gjorde opmærksom på at konkurrenterne solgte den til. Ud fra hvad jeg kan se har jeg fået lidt rabat på lærred eller beslag.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du absolut vil have den under 20k. Der har du allerede fået et nedslag på 20%. Jeg tvivler på at deres fortjeneste er særlig stor med den pris! Men man skal selvfølgelig prøve at få den bedst mulige pris
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 17:24
ja det er jo det med at få det til den bedste pris ..

har oså gived bud på deres demo men den sider de hårdt på
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 17:30

ja det er jo det med at få det til den bedste pris ..

har oså gived bud på deres demo men den sider de hårdt på
Den sælger de jo til sidst :-)
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 19:13
ja men troed den sidste var solgt men så ud af det blå var der liige en til .. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 21:00
haha, hvor bittert!
Du kan vel bare blive skrevet op til den?
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu