|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
![]() |
|
Jeg bruger også Aldi`s kabel, de kunne købes længe efter at de var ugens tilbud og det er ikke usandsynligt at der ligger nogle rundt omkring i Aldi butikkerne endnu. Prøv at gå på deres hjemmeside og ring til nogle af butikkerne, hvordan du så får fat i det hvis du finder et, er en anden sag, men det kunne være du kendte nogen i nærheden af den pågældende butik, hvis man kender folkene i ens lokale butik kan man måske få dem til at skaffe det. Aldi tilbud har det med at gå i ring så de dukker nok op igen på et eller andet tidspunkt.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
|
Ha.... det er lidt pinligt det her... men man lærer jo noget hele tiden... Jeg afleverede CT-kablet og købte et Tech+Link fra El-Giganten. En meget kompetent sælger forklarede mig, at jeg ikke skulle bruge Scart2 på mit TV (som hidtil), da denne godt nok har Easy-Link men IKKE RGB. Dette vidste jeg egentligt godt, men havde totalt glemt det. Det var altså valg af indgang på TV der var fejlkilden. Så kunne jeg sikkert have beholdt det billige CT til 129,-... så lidt øv er der stadigt. |
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Ja man lærer så længe man lever Jeg har ven som er radio/tv teknikker og han siger at Aldi kablet er et Tech-Link Scartkabel WRES-XS 700810 Så man sparer da 620 kr ved at gå i Aldi, ikke ringe |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
|
Kan vi nu være sikre på det??? Har han splittet det ad, og set om de enkle ledere er bundet og afskærmet præcist som i Tech-Link? Det undrer mig dog ikke, at det kan laves til den pris... det undrer mig mere, at nogle tjener SÅ mange penge på at lave SCART-kabler. |
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Det ved jeg ikke om han har, men du skulle lige vide hvad indkøbsprisen er på hifi udstyr og ekstra tilbehør, så ville du nok ikke blive så overrasket. Desuden køber Aldi nok ikke kun 1000 stk hjem ad gangen, så det presser sikkert prisen helt i bund.
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
klander skrev:
Hvordan laver man rammen jeg stjal fra tychsen? Nu er jeg da blevet rigtig glad for at jeg også købte 2 stk. De er meget kraftige. De hedder: "Blue Tinum OFC Interlink Kabel" med 24K guldbelagte pins. Rent OFC kobber med effektiv afskærmning. |
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Hej clausewitz Aldi`s scart kabel fra tidliger tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2295&P N=3 Rammen laver du ved at skrive [ Quote=navn] så sætter(kopier) du det ind du vil have inde i rammen, for så at afslutte med [/ Quote] Der skal bare ikke være et mellemrum foran de 2 Q, men jeg er nød til at visse det på denne måde, ellers bliver der bare vist rammen f.eks sådan
Redigeret af Vendel |
||
PV
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |