Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kjeldbjerg
Super bruger
Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Middelfart, DK
Status: Offline
Point: 257
|
Sendt: 27-Juli-2004 kl. 17:54 |
Jeg har købt ved Printmore (leveringstid 2 dage) med gode erfaringer, og efter hvad jeg lige umiddelbart kan se er de da noget billigere med uoriginale patroner end Inkclub er .
|
|
Baseman
Bruger
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 177
|
Sendt: 27-Juli-2004 kl. 18:14 |
Kjeldbjerg skrev:
Jeg har købt ved Printmore (leveringstid 2 dage) med gode erfaringer, og efter hvad jeg lige umiddelbart kan se er de da noget billigere med uoriginale patroner end Inkclub er . |
Okay, dem må jeg vil kigge nærmere på næste gang (hvilket desværre kan vare lidt, da printeren jo er så økonomisk med blækforbruget ... trist nok )
|
Baseman in color
|
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7908
|
Sendt: 27-Juli-2004 kl. 18:47 |
Hvordan fungerer termoprint i denne forbindelse egentligt??
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
|
MichaelS
--
Tidl. redaktør recordere.dk
Oprettet: 11-Marts-2004
Point: 2062
|
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 00:32 |
Thorvald skrev:
Hvordan fungerer termoprint i denne forbindelse egentligt?? |
Mener du teknisk ?
Typisk noget voks der varmes op og påføres underlaget og køler af og sidder fast (- for en periode).
Den OKI jeg havde sad farven på et 3-farvet farvebånd. Farvebåndet blev mast mod underlaget af små varme pinde, der overførte farven. Der er også teknikker med 'flydende' voks der sprøjtes på og køler af.
Det er en gammel teknik og jeg vil ikke mene den er speceielt god til DVD/CD'er, selv om den nok kan printe på alle overflader.
Hilsen
Michael Sørensen
|
mvh MichaelS
|
|
Maria
Guld medlem
Oprettet: 19-Oktober-2003
Point: 620
|
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 13:23 |
Baseman skrev:
Jeg har ind til nu kun prøvet at købe hos InkClub, og dét er da gået ganske glimrende. Om der er nogen, der er billigere, ved jeg ikke.
|
Hvor mange ml er der i dem du køber?
Baseman skrev:
Da blækpatroner til en Canon ikke indeholder printhoved og andre avancerede ting, som f.eks. til HP, kan jeg ikke se, at der kan være de store problemer i at købe kopi-blæk. Ud fra mine hidtidige erfaringer, synes jeg heller ikke at kunne se kvalitetsforskelle i print.
Jeg har dog hørt, at HP (og sikkert også Canon og alle andre fabrikater) ikke ser med milde øjne på en printer, der bliver sendt til reparation, hvis den har kopi-patroner i ... og det uanset, hvad problemet ellers har været med printeren.
|
Takker - jeg tror efterhånden godt jeg tør kaste mig ud i at købe kopipatroner. Skulle den gå i stykker kan jeg vel altid smide at par orginale ind inden reparation.
Mange hilsner,
|
Mvh Maria
|
|
Baseman
Bruger
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 177
|
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 18:13 |
Maria skrev:
Hvor mange ml er der i dem du køber?
|
Det ved jeg faktisk ikke. Jeg synes ikke jeg lige kan se det nogen steder. Men umiddelbart vil jeg sige: samme mængde som i de originale patroner.
Maria skrev:
Skulle den gå i stykker kan jeg vel altid smide at par orginale ind inden reparation.
|
Nemlig!
|
Baseman in color
|
|
martin_andersen
Ny bruger
Oprettet: 09-Juli-2004
Point: 2
|
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 20:47 |
Bare sørg for at der ikke sidder blæk-rester i selve printhovedet...
Det kan de nemlig også spore...taler af erfaring!
Med venlig hilsen
Martin
|
|
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7908
|
Sendt: 29-Juli-2004 kl. 15:22 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
|
Maria
Guld medlem
Oprettet: 19-Oktober-2003
Point: 620
|
Sendt: 29-Juli-2004 kl. 15:59 |
[QUOTE=martin_andersen] Bare sørg for at der ikke sidder blæk-rester i selve printhovedet...
Det kan de nemlig også spore...taler af erfaring! ]
Hej,
hvad skete der? Ville de så ikke reparere eller? Hmm. Når/Hvis jeg finder ud af (nogen ideer??) om patronerne hos Nierle er originale eller ikke kan det være at det er bedste løsning til prisen.
|
Mvh Maria
|
|